تاکید معاون علمی فناوری رئیس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/قم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فراوری محتوای آی تی ازجمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن فزونی داشته باشیم و نیازمند فراوری محتوا درزمینهٔ علم و فناوری هستیم و توسعه فرهنگ دینی نیز باید مورد تأکید باشد.

تاکید معاون علمی فناوری رئیس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی

سورنا ستاری ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ملی نوآوری اشراق و خانه فناوری های فرهنگی اصفهان و مشهد در قم با ذکر این مطلب که توسعه فرهنگی از اصول مهم در توسعه هر کشوری تلقی می گردد، گفت: توسعه یعنی فرهنگ و اگر فرهنگ جاری گردد فرایند قضیه اصلاح می گردد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه نمود: فرهنگ دارای ارزش و اهمیت است و اگر در حوزه توسعه فرهنگ مدنظر باشد اقدامات مؤثری انجام می گردد.

وی اعلام کرد: سال جاری 130هزار میلیارد تومان بودجه آموزش وپرورش است و در کنار آن بودجه دانشگاه ها هم موردتوجه است و اگر آموزش وارد زندگی مردم نگردد ضرر نموده ایم.

ستاری با اشاره به اهمیت آموزش در رشد کشور مطرح کرد: اینکه برای آموزش هزینه گردد و خروجی نداشته باشد بی فایده است و ممکن است شیوه یا روش های آموزش اشتباه باشد و باید اصلاح گردد.

وی نقش جوانان در توسعه کشور را موردتوجه قرارداد و توضیح داد: برای آموزش هزینه می کنیم تا مردم فرهنگ بهتر داشته باشند و جوانان روی پای خود بایستند و سبب تغییر در محیط اطراف شده و اثرگذار باشند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اعلام کرد: فراوری محتوای آی تی ازجمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن فزونی داشته باشیم و نیازمند فراوری محتوا درزمینهٔ علم و فناوری هستیم و توسعه فرهنگ دینی نیز باید مورد تأکید باشد.

مجله واحدی: مجله واحدی: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27260

به "تاکید معاون علمی فناوری رئیس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید معاون علمی فناوری رئیس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید