تا 10 سال آینده ایده ای شبیه سوپرلیگ ارائه نخواهد شد

به گزارش شیوا مارکت، الکساندر چفرین رئیس یوفا یک بار دیگر از پروژه سوپرلیگ و پیشنهاد برگزاری آن انتقاد کرد.

تا 10 سال آینده ایده ای شبیه سوپرلیگ ارائه نخواهد شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی پیش بود که 12 باشگاه عظیم اروپایی اعلام کردند که در پروژه ای به نام سوپرلیگ حضور خواهند یافت؛ ایده ای که البته بیش از 48 ساعت دوام نیاورد چرا که بعد از اعتراضات مختلف در سرتاسر دنیا 9 باشگاه از حضور در این رقابت ها انصراف دادند تا خیلی زود پرونده برگزاری این بازی ها بسته گردد.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، که از همان ابتدا نقدها تندی را نسبت به طراحان و مسئولان سوپرلیگ مطرح نموده بود، حالا یک بار دیگر در این باره حرف زده است. او در این باره گفت: من از شنیدن این ایده سوپرلیگ کاملا ناامید شدم زیرا این توطئه ای بود که توسط بعضی باشگاه ها راهنمایی می شد. در سرانجام لغو این رقابت ها یک اتفاق مثبت بود زیرا به روشن شدن اوضاع در فوتبال اروپا یاری کرد.

شما هرگز نمی توانید بگویید هرگز اما من فکر نمی کنم که حداقل تا 10 سال آینده مشابه چنین ایده ای پیشنهاد گردد. از طرفی تمام خانواده فوتبال نگرش سه باشگاه باقی مانده را تکان دهنده و غیر قابل قبول می دانند.

طی روزهای گذشته نشریه نیویورک تایمز مدعی شد یوفا به برگزاری مسابقه نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا به شکل متمرکز فکر می نماید. در واقع اگر این اتفاق رخ دهد دیگر شاهد بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی نخواهیم بود. چفرین در این باره نیز گفت: من هوادار این قضیه هستم و فکر می کنم اگر درست اجرا گردد از نظر درآمد عالی و موثر خواهد بود. ما در حال تصمیم گیری در باره آن هستیم اما هنوز چیزی قطعی نشده است. ما هشت بازی سرانجامی فصل گذشته که در پرتغال برگزار گردید را دوست داشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29479

به "تا 10 سال آینده ایده ای شبیه سوپرلیگ ارائه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا 10 سال آینده ایده ای شبیه سوپرلیگ ارائه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید