اختلاف عجیب در تیم مهدی طارمی

به گزارش شیوا مارکت، پس از حذف پورتو از لیگ قهرمانان اروپا و توقف برابر اینتر ایتالیا، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو از عدم سرمایه گذاری در این تیم و نادیده گرفتن ارزش کاری که در پورتو انجام داده است بشدت گلایه کرد.

اختلاف عجیب در تیم مهدی طارمی

چند روز بعد، پینتو داکوستا رئیس سرد و گرم چشیده پورتو ادعای سرمربی این تیم را رد کرد و گفت: ما گروییچ را با 9 میلیون، ورون را با 10 میلیون، دیوید کارمو را با 20 میلیون یورو و البته بازیکنانی مثل اوستاکیو و دیگران خریدیم. هیچ کمبودی در بحث سرمایه گذاری وجود نداشت.

این اظهارات واکنش تند و ناراحتی شدید کونسیسائو را بدنبال داشت. روزنامه رکورد پرتغال اطلاع داد سرمربی پورتو در پی ناراحتی از رئیس باشگاه میخواهد از راهنمایی این تیم کناره گیری کند.

انتشار این خبر در پرتغال مثل بمب صدا کرد و باعث نگرانی و شوکه شدن طرفداران پورتو شد تا جایی که بار دیگر داکوستا را مجبور به مصاحبه با خبرنگاران کرد.

داکوستا گفت: قرارداد با کونسیسائو تا انتها سال 2024 است، او می داند که قرار است به قراردادش متعهد باشد و من می خواهم از آن پیروی کند. کونسیسائو هرگز نگفت سرمایه گذاری وجود نداشته است.

بنظر می رسد با این صحبت ها و جلسه داکوستا با کونسیسائو مشکل طرفین در ظاهر حل شده است، اما ممکن است آتش اختلاف بازهم در آینده در اژدها شعله ور گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30045

به "اختلاف عجیب در تیم مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف عجیب در تیم مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید