تحویل سایپا شاهین با پلاک ملی شروع شد

به گزارش شیوا مارکت، تحویل سایپا شاهین با پلاک ملی شروع شد. در روز سه شنبه، مراسم تحویل سایپا شاهین به مشتریان این خودرو با حضور مقامات دولتی و مدیران ارشد سایپا برگزار گردید.

تحویل سایپا شاهین با پلاک ملی شروع شد

در مراسمی نمادین تحویل سایپا شاهین با پلاک ملی شروع شد. شرکت سایپا در این مراسم به تعدادی از مشتریان این سدان نو، خودرو را با تشریفات خاص تحویل می دهد. سایپا شاهین در تیپ G دنده ای و با مدل 1400 وارد جاده های کشور خواهد شد و به گفته مدیران سایپا، گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتر برای این خودرو فعال است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در مراسم تحویل شاهین به مشتریان بیان کرد که عرضه این خودرو به صورت انبوه شروع و در روز اول، 200 دستگاه سایپا شاهین جهت تحویل به مالکان، به نمایندگی ها ارسال شده است.

مجید باقری با اشاره به این موضوع ادامه داد: فرایند تحویل سایپا شاهین همچنان ادامه خواهد داشت و از چهارشنبه مورخ 27 اسفند 1399، روزانه 100 الی 200 دستگاه از این محصول به دست مشتریان می رسد.

بیشتر بخوانید: سایپا شاهین؛ ایمن ترین خودرو ملی ایران

باقری در خصوص گارانتی سایپا شاهین گفت: باتوجه به اعتمادی که فرایند ساخت و کیفیت این خودرو داریم، فراتر از گارانتی اجباری قدم برداشتیم و برای شاهین 3 سال یا 60 هزار کیلومتر ضمانت در نظر گرفته ایم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا شاهین را نشانه ای از شکست تحریم ها دانست و اضافه کرد: حدود 8 ماه پیش وقتی که انتها فراوری پراید اعلام شد، معنایش تنها توقف فراوری یک محصول نبود. بلکه معنایش تولد یک تفکر و نگرش نو بود که امروز با تحویل شاهین خود را نشان داده است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش اضافه نمود: در کنار کیفیت و ایمنی، خودرو شاهین دارای طراحی زیبایی نیز بوده که نشان از توانمندی صنعت خودرو کشور و گروه خودروسازی سایپا است.

خودروی شاهین با استفاده از موتور M15 توربو شارژ، گیربکس دستی 5سرعته و طراحی بدنه با فولادهای بسیار مستحکم رقیب جدی خودروهای خارجی هم کلاس خود است. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت سایپا شاهین در بازار

بعلاوه شاهین، مجهز به فرمان برقی، سانروف، استارت دکمه ای، سیستم ورود خروج بدون سوییچ، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر دمای بیرون، مولتی مدیا 7 اینچ، مجهز به سیستم های BAS ،ABS،EBD و سیستم هشداردهنده ضدسرقت است.

شاهین سایپا از لحاظ استاندارد در سطح مطلوب و بالایی قرار گرفته است و می تواند 3 ستاره کیفی استانداردهای اروپا را دریافت کند. از سویی دوربین دید عقب، نشانگر تعویض دنده، محافظ ایمنی کودک و چراغ راهنمایی تا درب منزل از دیگر مزیت های خودروی شاهین است.

باقری در انتها گفت: ما در شرایط تحریم به این موفقیت دست یافتیم اما سخت کوشی همکاران ما در گروه خودروسازی سایپا بسیار ستودنی است.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29927

به "تحویل سایپا شاهین با پلاک ملی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل سایپا شاهین با پلاک ملی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید