تداوم پویش مطالعاتی روشنا در قم تا خاتمه سال

به گزارش شیوا مارکت، حمید خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی در قم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، درباره اجرای پویش مطالعاتی روشنا، گفت: پانزدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با موضوع رمان پس از بیست سال از ماه محرم سال جاری و همزمان با طرح تابستانه کتاب آغاز به فعالیت کرد و تا انتها سال، این پویش ادامه دارد.

تداوم پویش مطالعاتی روشنا در قم تا خاتمه سال

مدیر انتشارات شهید کاظمی اضافه نمود: این پویش یک شورای سیاستگذاری دارد که متشکل از تعدادی ناشر و مراکز پخش کتاب است و در حوزه فرهنگ سازی با هدف ترویج کتاب خوانی از سال 1392 این پویش را راه اندازی نموده اند.

وی گفت: به نظر می رسد با توجه به حمایت هایی که از سوی پویش صورت می گیرد، علاوه بر اینکه کتاب با چاپ های متعدد بیشتر فراوری گردد به رشد و توسعه سرانه مطالعه در کشور یاری کند.

خلیلی توضیح داد: کتاب پس از بیست سال نوشته سلمان کدیور برنده جایزه جلال آل احمد بوده است. اگرچه کتاب تاریخی و حجم آن زیاد است اما با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.

این فعال حوزه نشر گفت: این کتاب داستان صدر اسلام بعد از وفات پیامبر (ص) تا عاشورا را در 700 صفحه روایت می نماید و به داستان زندگی سلیم می پردازد که خود در سپاه امام حسین (ع) واقع شده است، در حالی که برادری هم در سپاه ابن زیاد دارد.

وی قلم پرتوان نویسنده کتاب را تحسین کرد و یادآور شد: پس از بیست سال توسط نشر شهرستان ادب به چاپ رسیده است و سلمان کدیور نویسنده اثر در خلق این قصه چه به لحاظ فرم و چه به لحاظ محتوا به سبک خودش رسیده است. او کار را ساده انگارانه پیش نبرده است بلکه نوع روایت، خلق شخصیت و پردازش قصه خبر از نگاه دقیق و قلم پرتوان نویسنده دارد.

خلیلی در خاتمه گفت: علاقه مندان می توانند این کتاب را با تخفیف پویش کتابخوانی روشنا به قیمت 75 هزار تومان از کتابفروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25659

به "تداوم پویش مطالعاتی روشنا در قم تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم پویش مطالعاتی روشنا در قم تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید