ترامپ بعد از توییت های سرزنش آمیز، ماکرون را دوست خود خواند

به گزارش شیوا مارکت، بعد از توییت های تند و سرزنش آمیز دونالد ترامپ علیه امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، ترامپ در پاریس رهبر فرانسه را دوست خوب خود خواند.

ترامپ بعد از توییت های سرزنش آمیز، ماکرون را دوست خود خواند

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری آشوسیتدپرس در گزارشی اظهار داشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا و امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه کوشش کردند که اتحاد خود را نشان دهند. این در حالی است که ترامپ پس از اظهارات ماکرون مبنی بر ایجاد ارتش اروپایی شدیدا از فرانسه انتقاد نموده بود.

رهبران فرانسه و آمریکا در جمع خبرنگاران پیش از انجام مذاکرات پشت درهای بسته در کاخ الیزه اظهار داشتند که آنها دوستان خوبی هستند. با این حال ترامپ که قرار بود از قبرستان سربازان کشته شده جنگ جهانی اول بازدید کند ترجیح داد این برنامه را به خاطر هوای بارانی لغو کند. البته رییس جمهور آمریکا به دلیل حاضر نشدن در این مراسم بسیار مورد انتقاد نهاده شد.

پس از اظهارات ماکرون مبنی بر لزوم تشکیل ارتش اروپایی، ترامپ در توییتی این اظهارات را توهین آمیز اظهار داشت. دفتر ماکرون اظهار داشت که ترامپ اظهارات رهبر فرانسه را اشتباه متوجه شده است.

اما در دیدار دوجانبه دو طرف لحن دوستانه ای داشتند و ترامپ اظهار داشت: ما می خواهیم به اروپا یاری کنیم، اما این یاری باید منصفانه باشد.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1860

به "ترامپ بعد از توییت های سرزنش آمیز، ماکرون را دوست خود خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بعد از توییت های سرزنش آمیز، ماکرون را دوست خود خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید