ترامپ رسانه ها را مقصر تیراندازی های اخیر در آمریکا دانست!

به گزارش شیوا مارکت، رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهارات عجیب و غریبش رسانه ها را عامل ترویج خشونت و همچنین وقوع تیراندازی های اخیر در کشورش دانست.

ترامپ رسانه ها را مقصر تیراندازی های اخیر در آمریکا دانست!

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ در توئیترش نوشت:

رسانه ها مسوولیت بزرگی در قبال زندگی و امنیت در کشورمان دارند. در طول سالیان دراز رسانه هایجعلی نویس در فراوری خشم و عصبانیت در جامعه نقش بسزایی داشته اند. پوشش خبری باید عادلانه، متعادل و بی طرفانه باشد،در غیر این صورت این مسائل وحشتناک بیشتر و بدتر می شوند.

ترامپ بدین ترتیب حوادثی مانند تیراندازی را به گردن رسانه های خبر جعل کن می اندازد، در حالی که این روزها اغلب رسانه های آمریکایی و نیز دموکراتها ترامپ و حرفها و سخنانش را عامل تهییج نماینده می دانند که باعث شده تا مردم عصبانی و نژادپرست به مهاجران و رنگین پوستان تیراندازی نمایند.

رئیس جمهو آمریکا همچنین در توئیتی دیگر نوشت: ما نمی توانیم اجازه دهیم خون آن هایی که در ال پاسوی تگزاس و دیتون اوهایو کشته شدند، هدر برود. این موضوع برای آن هایی که به شدت زخمی شده اند هم صدق می نماید. ما هرگز آن ها را فراموش نمی کنیم و همچنین آن هایی را که قبل تر کشته شده اند. جمهوری خواستار و دموکرات ها باید با یکدیگر متحد شوند و پیشینه افراد را به طور جدی آنالیز نمایند. شاید این لایحه را با لایحه اصلاح قوانین مهاجرتی ادغام نمایند. ما باید کاری کنیم که از دل این دو حادثه غم انگیز، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

به همین دلیل یکی از کاربران در جواب توئیت ترامپ نوشت ترامپ مصوبه اوباما مبنی بر چک کردن افراد از لحاظ بیماری روانی قبل از صدور مجوز اسلحه را باطل کرد و منظورش این است که ترامپ مقصر است و دعوای مجاز یا غیرمجاز بودن اسلحه در آمریکا همچنان ادامه دارد

گفتنی است که روز شنبه یک فرد مسلح پس از ورود به فروشگاه والمارت در شهر مرزی ال پاسو تگزاس، 20 نفر را کشت و 26 نفر دیگر را زخمی کرد. عامل این تیراندازی مرگبار جوان سفیدپوستی به نام پاتریک کروسیوس بود. این جوان 21 ساله اهل دالاس، پیش از دستگیری در بیانیه ای اعتراف کرد که این تیراندازی را به دلیل هجوم مهاجران از مکزیک به تگزاس انجام داده است. کمتر از یک روز بعد، بر اثر تیراندازی در دیتون اوهایو، دست کم 9 نفر کشته و بیش از 12 نفر زخمی شدند.

310311

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8624

به "ترامپ رسانه ها را مقصر تیراندازی های اخیر در آمریکا دانست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ رسانه ها را مقصر تیراندازی های اخیر در آمریکا دانست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید