ترامپ مردم آمریکا را به خشونت و ارعاب تشویق کرد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، سازمان عفو بین الملل در توئیتی از اظهارات و اقدامات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد. در این توئیت آمده است: دونالد ترامپ مردم آمریکا را به خشونت و ارعاب تشویق کرده است.

ترامپ مردم آمریکا را به خشونت و ارعاب تشویق کرد

این سازمان اضافه نمود: ترامپ با مخالفت خود و رد نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مردم را به خشونت و ارعاب تشویق کرد و این امر یک رفتار نابهنجار به شمار می رود.

سازمان عفو بین الملل در ادامه گفت که دونالد ترامپ گروههای افراطی را به یورش به کنگره آمریکا تشویق کرد و همین موضوع سبب شد خشونت و هرج و مرج افزایش یابد.

روز گذشته، ترامپ با ارسال پیام هایی در توئیتر و فیس بوک حامیان خود را به اعتراض در برابر کنگره و برگزاری تظاهرات برای اعتراض به آنچه که وی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری می داند، دعوت کرد.

حمله معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کنگره این کشور 4 کشته برجای گذاشته است که به گفته پلیس از طرفداران دونالد ترامپ هستند. همچنین تا به امروز 52 نفر در این اعتراضات توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

درگیری بین طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و پلیس آمریکا در مقابل کنگره که به منظور تأیید نتایج انتخابات این کشور تشکیل جلسه داده است، صورت گرفت.

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27114

به "ترامپ مردم آمریکا را به خشونت و ارعاب تشویق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مردم آمریکا را به خشونت و ارعاب تشویق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید