ترکیب تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی 2019 اعلام شد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، دور آخر تمرینات آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات جام جهانی 2019 چین از فردا شنبه در تالار بسکتبال آزادی شروع می گردد و تا زمان سفر به چین و شرکت در تورنمنت بین المللی پیک و بعد از آن جام جهانی ادامه خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی 2019 اعلام شد

این مرحله از تمرینات با حضور 12 بازیکنی که ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تشکیل خواهند داد، شروع می گردد. این بازیکنان همان نفراتی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی و برای حضور در تورنمنت های پرتغال، روسیه و یونان معرفی شده بودند.

بر این اساس صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی و بهنام یخچالی بازیکنان حاضر در این مرحله از اردو و بعد از آن جام جهانی خواهند بود.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: تیم ملی تا زمان سفر به چین فقط سه روز فرصت دارد. به همین دلیل تصمیم بر این گرفته شد تا اردو با حضور نفرات اصلی که قرار است ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تشکیل دهند، شروع و پیگیری گردد.

وی ادامه داد: بازیکنانی که با تیم ملی در اردوی اروپایی حضور داشتند، در این مرحله از تمرینات حاضر خواهند بود و به محل برگزاری جام جهانی اعزام می شوند مگر اینکه با موردی مانند مصدومیت روبرو شویم که به خاطر آن مجبور به جابه جایی و تغییر در ترکیب تیم شویم.

به گزارش خبرنگاران، جام جهانی 2019 بسکتبال از 9 شهریورماه همزمان در هشت شهر چین شروع می گردد. تیم ملی ایران که در گروه سوم این رقابت ها با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است در اولین دیدار به مصاف تیم ملی پورتوریکو می رود.

برای حضور در جام جهانی، تیم ملی بسکتبال سه شنبه آینده (29 مردادماه) راهی چین می گردد. این تیم ابتدا در تورنمنت بین المللی پیک با تیم های مونته نگرو و برنده تیم های لهستان و نیجریه دیدار می نماید. ملی پوشان بسکتبال ایران پس از اتمام دیدارهای خود در این تورنمنت به گوانگژو محل برگزاری دیدارهای مقدماتی شان در جام جهانی سفر می نمایند.

جام جهانی 2019 چین با حضور 32 تیم برگزار می گردد.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9082

به "ترکیب تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی 2019 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی 2019 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید