دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ترکیب جهانی شروع می گردد؟

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال که برای حضور در سه تورنمنت بین المللی به میزبانی پرتغال، روسیه و یونان، راهی اروپا شده بود روز گذشته به کشور بازگشت تا تمرینات خود برای شرکت در جام جهانی 2019 چین را در تهران پیگیری کند.

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ترکیب جهانی شروع می گردد؟

بازیکنان این تیم پس از سه روز استراحت، از روز شنبه هفته آینده تمریناتشان را از سر می گیرند. آنها به فاصله کوتاه آماده سفر به چین می شوند تا ابتدا در تورنمنت بین المللی پیک شرکت نمایند و بعد از آن دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را شروع نمایند.

فاصله کوتاه میان شروع دور جدید تمرینات تیم ملی و اعزام به محل برگزاری جام جهانی، ابهاماتی را در رابطه با ترکیب اردونشینان ایجاد نموده است. اینکه با توجه به این شرایط، مرحله جدید تمرینات با چه نفراتی شروع می گردد و ترکیب اعزامی به جام جهانی یا ترکیب اولیه اردونشینان چگونه است؟

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در تبادل نظر با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش گفت: قطعا 12 بازیکنی که ترکیب تیم ملی را در تورنمنت های اخیر تشکیل دادند در این مرحله از اردو حضور دارند اما در خصوص اینکه بازیکن دیگری هم برای حضور در تمرینات به این ترکیب اضافه نگردد یا نه، هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

وی توضیح داد: طی امروز و فردا با دیگر اعضای کادر فنی در این زمینه تصمیم گیری می کنیم. به هر حال سه، چهار روز بیشتر در تهران تمرین نخواهیم داشت و بعد از آن باید راهی چین شویم. با لحاظ کردن این مسئله باید در خصوص ترکیب اردونشینان تصمیم گیری کنیم.

آیا این احتمال وجود دارد که 12 بازیکن اعزامی به تورنمنت های اخیر، ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تشکیل دهند؟ سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ام. حضور این بازیکنان در تمرینات پیش رو قطعی است اما در خصوص سایر مسائل امروز یا فردا تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی و بهنام یخچالی 12 بازیکنی بودند که تیم ملی بسکتبال با در اختیار داشتن آنها در تورنمنت های پرتغال، روسیه و یونان شرکت کرد.

جام جهانی بسکتبال شهریورماه با حضور 32 تیم به میزبانی چین برگزار می گردد. تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابت ها با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9021

به "دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ترکیب جهانی شروع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ترکیب جهانی شروع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید