دیبالا هنوز هم به کرونا مبتلاست

به گزارش شیوا مارکت، با وجود اعلام بهبود یافتن پائولو دیبالا یک شبکه تلویزیونی در اسپانیا مدعی شده است که مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس هنوز هم به بیماری کرونا مبتلاست.

دیبالا هنوز هم به کرونا مبتلاست

به گزارش خبرنگاران، برنامه تلویزیونی چیرینگیتو در شبکه مگای اسپانیا به صورت تخصصی به پوشش اخبار و رویداد های فوتبال می پردازد، شب گذشته (سه شنبه) مدعی شد که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس هنوز از بیماری کرونا به صورت کامل بهبود نیافته است.

طبق ادعای این برنامه، دیبالا برای چهارمین بار در شش هفته اخیر تست کرونا داده که نتیجه آن مثبت بوده است. دیبالا 21 مارس (40 روز پیش) در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اظهار داشت که او و نامزدش هر دو به کرونا مبتلا شده اند. پس از یک یک ماه اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه او این بیماری را پشت سر گذاشته و آماده بازگشت به تمرینات است اما چیرینگیتو می گوید که این بازیکن هنوز مبتلاست و این یعنی که او مدت بیشتری باید تحت درمان قرار بگیرد.

دیبالا پس از دانیله روگانی و بلیز ماتویدی سومین بازیکن یوونتوس بود که به بیماری کرونا مبتلا شد اما برخلاف آن دو که بهبودی شان را به دست آوردند، او هنوز باید در قرنطینه بماند.

این در شرایطی است که برخی منابع خبری در ایتالیا اعلام کرده اند، باشگاه یوونتوس قصد داشت در تاریخ 4 می (5 روز دیگر) یا 18 می تمریناتش را از سر بگیرد. البته هنوز مشخص نیست که خبر چیرینگیتو صحت دارد یا نه اما درست بودن آن چندان غیرمحتمل هم نیست چرا که اخیراً اعلام شد مارکو اسپورتیلو دروازه بان تیم آتالانتا بعد از گذشت یک ماه از ابتلایش به کرونا هنوز هم به این بیماری مبتلاست.

اگر خبر چیرینگیتو صحت داشته باشد، با توجه به احتمال وجود خطر در تست کرونای او باید از این بازیکن آرژانتینی تست خون گرفته شود تا مشخص شود که آیا به اندازه کافی در بدن او پادتن ساخته شده است که یا نه.

دیبالا در تاریخ 27 مارس به شبکه رسمی باشگاه در یوتیوب گفته بود که حالش رو بهبودی است می تواند بهتر حرکت کند، قدم بردارد و سعی دارد تمرین کند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19450

به "دیبالا هنوز هم به کرونا مبتلاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا هنوز هم به کرونا مبتلاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید