تظاهرات جوانان اروپایی در اعتراض به گرمایش زمین

به گزارش شیوا مارکت، هزاران نفر از جوانان اروپایی در کشورهای مختلف این قاره همزمان با رای گیری برای انتخاب نمایندگان مجلس اروپا به خیابان ها ریختند تا خواهان وضع قوانین سخت گیرانه تر برای جلوگیری از گرمایش زمین شوند.

تظاهرات جوانان اروپایی در اعتراض به گرمایش زمین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، در شرایطی که 28 کشور عضو اتحادیه اروپا روز آدینه انتخابات مجلس اروپا را برگزار کردند، جوانان این قاره که بسیاری از آنها حق رای نیز ندارند با انجام این تظاهرات کوشش کردند توجه افکار عمومی را به خطر و تبعات گرمایش زمین جلب نمایند.

این تظاهرات در کشورهای مختلف عضو اتحادیه اروپا برگزار گردید که از جمله آنها می توان به پرتغال، فنلاند، ایتالیا، انگلیس، آلمان، سوئد و غیره اشاره نمود. جوانان معترض از رای دهندگان خواستند در زمان انتخاب 751 عضو مجلس اروپا افرادی را برگزینند که به مسائل و مسائل زیست محیطی توجه کافی داشته باشند.

یکی از بزرگ ترین این تظاهرات در آلمان برگزار گردید وتظاهرنمایندگان با پارچه نوشته هایی با عناوینی همچون سیاره جایگزین زمین وجود ندارد و درخت بکارید، زنبورهای عسل را نجات دهید و دریاها را تمیز کنید، کوشش کردند توجه عموم مردم را به خود جلب نمایند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6254

به "تظاهرات جوانان اروپایی در اعتراض به گرمایش زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات جوانان اروپایی در اعتراض به گرمایش زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید