تعداد افراد صاحب رای و نحوه انتخاب آن ها در انتخابات کشتی

به گزارش شیوا مارکت، دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه بطور کامل آماده برگزاری انتخابات هستیم، گفت: منتظریم وزارت ورزش اسامی نامزدهای نهایی را اعلام کند.

تعداد افراد صاحب رای و نحوه انتخاب آن ها در انتخابات کشتی

محمداسد مسجدی در گفتگو با خبرنگاران، درباره چرایی اعلام نشدن اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون کشتی با وجودی که وزارت ورزش اعلام کرده در نیمه اول تیرماه انتخابات را برگزار می کند، اظهار کرد: بنده و تمامی ارکان فدراسیون کشتی به طور کامل آماده برگزاری انتخابات هستیم اما تاکنون وزارت ورزش اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده را اعلام نکرده و ما منتظر اعلام اسامی هستیم. به محض اعلام نامزدهای نهایی، ما نیز بلافاصله اسامی افراد صاحب رای در انتخابات را برای تایید به وزارت ورزش ارسال می کنیم.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی درباره مجموع تعداد آرای روز برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی نیز گفت: از بین 31 استان تنها استان کهکیلیویه و بویراحمد بدلیل اینکه با سرپرست اداره می شود نماینده ای در مجمع نخواهد داشت اما روسای 30 هیات استانی در مجمع حاضر می شوند. همچنین 17 رای دیگر نیز از سوی نمایندگان داوران، ورزشکاران، مربیان و …نیز در مجمع صاحب رای خواهند بود که با این اوصاف تعداد کل آرا به 47 عدد خواهد رسید.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا اسامی نهایی افراد واجد شرایط برای رای دادن از سوی وی به عنوان دبیر مجمع مشخص شده یا خیر، گفت:مسئله ای از این بابت وجود ندارد و اسامی افراد را با توجه به قانون و بر اساس امتیازات و اولویت ها به وزارت ورزش اعلام می کنیم.

مسجدی درباره نحوه گزینش این افراد گفت: با رییس فدراسیون می نشینیم و لیست تمامی نفرات واجد شرایط را بررسی می کنیم و در نهایت افراد صاحب رای در انتخابات را بر اساس امتیازات و اولویت های مشخص شده مشخص و به وزارت ورزش ارسال می کنیم. مثلاً در انتخاب نفرات در بحث نماینده ورزشکاران، کشتی گیرانی که در حال حاضر قهرمانی جهان یا المپیک دارند نسبت به کشتی گیران قدیمی تر که صاحب این عناوین شده اند در اولویت هستند. در نهایت وزارت ورزش نیز اگر ببیند این انتخاب ها بر اساس عدالت و قانون بوده آن را تایید خواهد کرد.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7106

به "تعداد افراد صاحب رای و نحوه انتخاب آن ها در انتخابات کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد افراد صاحب رای و نحوه انتخاب آن ها در انتخابات کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید