تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/خوزستان ملی پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: تعویق در پارالمپیک را به فال نیک می گیرم و هدفم این است که با کوشش و تمرین بیشتر، حتما بتوانم ارتقا رکورد داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم

هاشمیه متقیان، ورزشکار معلول خوزستانی است که در رقابت های پارا دو و میدانی دنیا با ثبت رکورد 22 متر و 67 سانتی متر در رشته پرتاب نیزه کلاس F56، جواز حضور مستقیم در پارالمپیک توکیو را به دست آورد. در حالی که او و سایر ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران خود را برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو آماده می کردند، شیوع ویروس کرونا، برگزاری این مسابقات را به تعویق انداخت و قرار است این رقابت ها در سال 2021 برگزار گردد.

متقیان در گفت و گو با خبرنگاران، درخصوص تعویق رقابت های پارالمپیک، اظهارکرد: من سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک را به دست آوردم ولی متاسفانه کرونا ویروس این رقابت ها را به تعویق انداخت. البته من این تعویق را به فال نیک می گیرم و با توجه به وقفه ای که در برگزاری پارالمپیک ایجاد شده، هدفم این است که با کوشش و تمرین بیشتر، حتما بتوانم ارتقا رکورد داشته باشم و مدال طلا را کسب کنم.

وی تاکید نمود: من توانایی کسب مدال طلا را دارم و برای این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی کنم. خیلی دوست دارم در پارالمپیک 2021، هم رکورد پرتاب نیزه را ارتقا دهم و هم مدال طلا را به دست آورم.

این بانوی پرتاب گر خوزستانی با بیان این که طبق برنامه تمرینی ام کار می کنم، ادامه داد: تمریناتم را متوقف ننموده ام و با رعایت نکات بهداشتی، همچنان تمرین می کنم تا هم سطح آمادگی جسمانی ام حفظ گردد و هم بتوانم افزایش رکورد داشته باشم. امیدوارم کرونا را شکست دهیم تا با آرامش خاطر و سلامتی کامل به تمرین بپردازیم.

وی گفت: امیدوارم شرایط به حالت عادی برگردد و مردم کشورم در سلامت باشند و ما ورزشکاران نیز مجددا بتوانیم برای کسب مدال و شاد کردن دل هموطنان در عرصه های بین المللی حضور پیدا کنیم.

متقیان درباره این که همواره جزو آن دسته از ورزشکاران با انگیزه خوزستانی بوده که با تمام وجود در عرصه های بین المللی حضور پیدا نموده است و با دست پُر نیز به کشور برگشته است، خاطرنشان کرد: همواره از خدا خواسته ام که همین توانایی را داشته باشم و بتوانم برای کسب موفقیت کوشش کنم. من هیچ وقت از ورزش و تمرین کردن، خسته نمی شوم و هیچ شکستی هم من را ناامید نمی کند و البته کوشش نموده ام همواره بر ناامیدی غلبه کنم. در واقع هیچ چیزی روی انگیزه من تاثیر نمی گذارد.

وی در پایان نیز از توجه و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کرد و گفت: آقای حیدری تنها مسئولی در استان بوده که از من حمایت نموده و نگذاشته است در فرایند تمریناتم برای حضور در پارالمپیک خللی ایجاد گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18412

به "تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق پارالمپیک را به فال نیک می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید