تغییر رویکرد بنیاد ملی نخبگان در اعطای جوایز تحصیلی، مجوز دانش بنیانی اختیاری است

به گزارش شیوا مارکت، ستاری گفت: بنیاد ملی نخبگان برای جوایز تحصیلی و ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده تغییرات رویکردی در نظر دارد.

تغییر رویکرد بنیاد ملی نخبگان در اعطای جوایز تحصیلی، مجوز دانش بنیانی اختیاری است

سورنا ستاری، رئیس بنیاد ملی نخبگان در گفت وگو با خبرنگار، با اشاره به سیاست های جدید بنیاد اظهار کرد: پست قائم مقامی بنیاد ملی نخبگان تعریف شده است و برای این پست اختیارات تامی را قرار داده ایم.

وی با اشاره به رویکرد بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: تغییرات رویکردی بنیاد ملی نخبگان منجر به تغییر برخی از برنامه ها شده است و اکنون این تغییرات در جوایز تحصیلی قابل مشاهده هستند.

کمیته ای برای رسیدگی به شرکت های دانش بنیان

ستاری ضمن اشاره به پیشرفت علمی و اعتراض شرکت های دانش بنیان، بیان نمود: برای رسیدگی به اعتراضات شرکت های دانش بنیان، کمیته تخصصی ایجاد شده است و این کمیته، هفتگی به شکایت شرکت ها رسیدگی می کند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شرح داد: اگر هر یک از شرکت های دانش بنیان اعتراضی نسبت به روند پیگیری کار خود دارند می توانند حضوری در این کمیته حاضر شوند و شکایت خود را ارائه کنند.

: پررنگ کردن اقتصاد دانش بنیان مهمترین هدف معاونت علمی

وی با بیان اینکه مجوز دانش بنیانی، اختیاری است، گفت: هر یک از افراد می توانند به راحتی مجوز مخصوص خود را دریافت کنند؛ این مجوز اختیاری است و برای به وجود آمدن کسب و کار های جدید صادر می شود.

ستاری درباره مشکل شرکت های دانش بنیان اضافه کرد: همه انتظار دارند که دانش بنیان شوند اما باید بدانند که این کار چندان راحت نیست.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری یادآوری کرد: کمیته رسیدگی به امور شرکت های دانش بنیان، شکایت های تمام شرکت ها را دریافت می کند و به آن ها رسیدگی خواهد کرد.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8349

به "تغییر رویکرد بنیاد ملی نخبگان در اعطای جوایز تحصیلی، مجوز دانش بنیانی اختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رویکرد بنیاد ملی نخبگان در اعطای جوایز تحصیلی، مجوز دانش بنیانی اختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید