تمرین پرفشار ملی پوشان در مرکز المپیک، مقانلو در کنار تکواندوکاران

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، این رقابتها روز آدینه با حضور 128 تکواندوکار از 42 کشور به میزبانی روسیه در استادیوم دینامو شهر مسکو شروع می گردد. اعضای تیم ملی کشورمان که روز یکشنبه برای حضور در این رقابتها تهران را ترک نموده بودند، بعد از ورود به مسکو در هتل کراستون مستقر شدند.

تمرین پرفشار ملی پوشان در مرکز المپیک، مقانلو در کنار تکواندوکاران

با نظر فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندوکاران عصر یکشنبه را استراحت نموده و روز گذشته دو جلسه تمرین انجام دادند. بیژن مقانو سرمربی سابق تیم که در مسکو اقامت دارد، هماهنگی لازم را برای تمرین ملی پوشان در بخش المپیک، مرکز استعدادیابی کمیته ورزش فدراسیون روسیه انجام داد. سالنی که 20 دقیقه با هتل کراستون فاصله دارد.

ملی پوشان روز دوشنبه در نوبت صبح تمرینات سبک بدنسازی را انجام دادند و در نوبت عصر تمرینات فنی و پرفشاری را به مدت یک ساعت با نظارت مستقیم عسگری و دستورات بسحاق انجام دادند. تمریناتی که نشان از آمادگی بالای ملی پوشان داشت.

قرار است از امروز تمرینات ملی پوشان در سالنی که کمیته برگزاری رقابتهای گرندپری در اختیار ملی پوشان قرار می دهد انجام گردد. هتل محل اقامت ملی پوشان، همان هتلی است که کمیته برگزاری و اغلب تیم های شرکت کننده در آن مستقر هستند.

آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

طبق برنامه اعلام شده در روز نخست، آدینه 15 آذرماه در تمامی اوزان تا مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد و رقابت برای کسب مدال برنز و فینال نیز روز 16 آذرماه پیگیری خواهد شد.

رقابت های فینال گرندپری G8 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14086

به "تمرین پرفشار ملی پوشان در مرکز المپیک، مقانلو در کنار تکواندوکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین پرفشار ملی پوشان در مرکز المپیک، مقانلو در کنار تکواندوکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید