تورنمنت بین المللی الحسن اردن، 3 مدال طلا و نقره حاصل کوشش ملی پوشان تکواندو ایران

به گزارش شیوا مارکت، در انتها مبارزات تورنمنت بین المللی جام الحسن اردن ملی پوشان تکواندو کشورمان پیروز به کسب یک مدال طلا و دو نقره شدند.

تورنمنت بین المللی الحسن اردن، 3 مدال طلا و نقره حاصل کوشش ملی پوشان تکواندو ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره تورنمنت بین المللی جام الحسن اردن در رده سنی بزرگسال امروز (آدینه - 4 مرداد ماه) در شهر امان کشور اردن برگزار گردید.

ملی پوشان تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن 63- کیلوگرم) و سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) به منظور ارتقای امتیاز در سال پیش از بازی های المپیک 2020 توکیو و کسب سهمیه در این رویداد حضور پیدا نموده بودند که در نهایت پیروز به کسب یک مدال طلا (هادی پور) و دو نقره (عاشورزاه و مردانی) شدند.

آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم ابتدا به مصاف نماینده اردن رفت و پیش از زمان قانونی و در سرانجام راند دوم این هوگوپوش را 25 بر یک شکست داد. در ادامه نماینده عمان را 20 تایی (28 بر 8) کرد و راهی نیمه نهایی شد. آرمین در نیمه نهایی هوگوپوش پاکستان را 27 بر 3 در سرانجام راند دوم شکست داد و در فینال نیز باید با نماینده تایلند مبارزه می کرد که با انصراف حریف برنده اعلام شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

فرزان عاشورزاده هم در وزن 63- کیلوگرم در گام نخست نماینده عربستان را 12 بر 2 شکست داد و در ادامه هوگوپوش اردن را با نتیجه 33 بر 9 از رو برداشت. فرزان در نیمه نهایی برابر دیگر نماینده اردن نهاده شد و با نتیجه 10 بر 5 پیروز شد، اما در فینال نتیجه را به تکواندوکار ترکیه 7 بر 6 واگذار و مدال نقره این رویداد را کسب کرد.

براساس این گزارش، سجاد مردانی نیز در وزن 87+ کیلوگرم ابتدا به مصاف هوگوپوش الجزایر رفت و با نتیجه 28 بر 6 به رجحان رسید و در ادامه نماینده اردن را 33 بر 21 شکست داد و راهی فینال شد. سجاد در فینال نتیجه را برابر دیگر نماینده اردن 19 بر 11 واگذار کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

راهنمایی نفرات اعزامی کشورمان برعهده علی محمد بسحاق بود. این رقابت ها G1 بود و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم شش امتیاز و نفرات سوم 3.60 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق گرفت.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8180

به "تورنمنت بین المللی الحسن اردن، 3 مدال طلا و نقره حاصل کوشش ملی پوشان تکواندو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت بین المللی الحسن اردن، 3 مدال طلا و نقره حاصل کوشش ملی پوشان تکواندو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید