تور مارماریس از 6 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 245 هزار تومان

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، ماماریس با داشتن 2 لنگرگاه مرکزی برای کشتیرانی و غواصی محسوب می گردد. شما از این شهر می توانید به جزیره یونانی رودس سفر کنید.

تور مارماریس از 6 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 245 هزار تومان

جالب است بدانید یکی از دلایل معروفیت مارماریس سواحل دریای اژه و مدیترانه است. از نظر زمانی تمامی سال برای سفر به این شهر مناسب است، اما اوایل بهار تا اواسط تابستان بهترین زمان برای سفر به مارماریس خواهد بود.

در مارماریس تنوع غذایی بسیار بالا است و برای این کار نباید زحمت زیادی بکشید. البته یکی از بهترین رستوران های این شهر سمدان است که می توانید خوشمزه ترین غذاهای دریایی و ترکی را در آن تست کنید.

میدان جوان یکی از جاذبه های توریستی این شهر بوده که فواره های رقصان دارد و مکانی برای برگزاری کنسرت ها و نمایش های روباز است. همچنین شهر باستانی کاریان نیز از دیگر آثار تاریخی مارماریس است که می توانید در کنار تفریحات آبی از آن بازدید داشته باشید. این شهر که مقبره سنگ تراشی شده سلاطین یونانیه، در رودخانه دالیان قرار گرفته است و در قرن چهارم قبل از میلاد به عنوان یک مرکز هنری و فرهنگی مشهور بود. قلعه مارماریس، رودخانه دالیان و پارک آبی آتلانتیس مارماریس از مقاصدی است که می توانید در این سفر از آن ها بازدید کنید.

پارک آبی آتلانتیس، بزرگترین پارک های آبی این شهر است که با داشتن ساحل اختصاصی و تخت های آفتاب گیر همراه با چتر به صورت رایگان، مکان مناسبی برای گذراندن یک روز سرشار از خوشی و از بهترین جاذبه های تفریحی مارماریس است.

بازار بزرگ یا کارسی مارکت، نتسل مارینا، آیکملر نیز از بازارهای معروف مارماریس است.

در گرمای تابستان مارماریس می تواند یکی از مقصدهای خوب برای سفر شما باشد و در این منطقه از تفریحات دریایی لذت ببرید، اما باید دید هزینه سفر به این شهر ساحلی چه میزان خواهد بود. برای سفر به مارماریس بهتر است نگاهی به هزینه تورهای در حال انجام داشته باشید:

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9762

به "تور مارماریس از 6 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 245 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مارماریس از 6 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 245 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید