تکواندو گرندپری مسکو، آرمین هادی پور به فینال نرسید

به گزارش شیوا مارکت، نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در ملاقات نیمه نهایی گرندپری مسکو مقابل قیب کره ای باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

تکواندو گرندپری مسکو، آرمین هادی پور به فینال نرسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تکواندوی مرحله نهایی گرندپری 2019 در مسکو، آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در نیمه نهایی مقابل جون جانگ دارنده مدال طلای دنیا 2019 از کره جنوبی با نتیجه 21 بر 11 باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

دارنده مدال های نقره و برنز دنیا پیش از این در دور نخست مقابل مصطفی کاما دارنده مدال نقره آفریقا از سنگال با نتیجه قاطع 18 بر 4 به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دومین مبارزه نیز به مصاف روی براگانکا دارنده مدال طلای اروپا2016 و برنز دنیا 2019 از پرتغال رفت و در انتها با نتیجه قاطع 14 بر 2 پیروز شد و ضمن رسیدن به نیمه نهایی، پیروز به کسب سهمیه المپیک شد.

در ادامه این رقابت ها میرهاشم حسینی در 68- و سجاد مردانی در 84+ کیلوگرم در ملاقات نیمه نهایی برابر حریفانشان به میدان می فرایند. این دو برای کسب سهمیه احتیاج به صعود به فینال و کسب مدال طلا دارند.

سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که در دور نخست باخت و حذف شد.

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

رقابت های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می گردد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14191

به "تکواندو گرندپری مسکو، آرمین هادی پور به فینال نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو گرندپری مسکو، آرمین هادی پور به فینال نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید