تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد دبیر هیات تیراندازی استان کهیگلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم تیرانداز استان مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ قهرمانی کشور اطلاع داد.

تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد

کرامت عالی منش گفت: مرحله چهارم مسابقات آزاد تیراندازی اهداف پروازی کشور در رشته تراپ با حضور بیش از 80 ورزشکار ، روز آدینه 28 آبان ماه دررده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار گردید.

وی اضافه نمود: این رقابت ها که به منظور حضور حداکثری، شناسایی استعدادها و بهترین های کشور و ایجاد فرصت برای علاقه مندان به رشته تیراندازی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، دبیر هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم امیر محمدیان تیرانداز کهگیلویه وبویراحمدی در این رقابت ها اطلاع داد و توضیح داد: در رده سنی بزرگسالان، مسعود عزیزیان از تهران، شاهو امامی راد از کردستان و علیرضا عسکری از تهران و بعلاوه در بخش جوانان و نوجوانان حسین دهقان از فارس، امیرحسین قاضی نور از اصفهان و امیر محمدیان از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است که مسابقات مرحله چهارم اسکیت 10 تا 12 آذر، مرحله پنجم تراپ و اسکیت 7 تا 10 دی، مرحله ششم تراپ 13 تا 15 بهمن ماه و مرحله ششم اسکیت 20 تا 22 بهمن ماه امسال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29752

به "تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیرانداز کهگیلویه وبویراحمد بر سکوی سوم مسابقات آزاد تراب کشور ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید