سفر تیم نوجوانان بدمینتون به اردن و انوری به سوئیس

به گزارش شیوا مارکت، تیم نوجوانان بدمینتون ایران برای حضور در رقابت های غرب آسیا به اردن سفر می کند.

سفر تیم نوجوانان بدمینتون به اردن و انوری به سوئیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات بدمینتون غرب آسیا در روزهای پنجم لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری در شهر امان کشور اردن برگزار می شود. به همین منظور ملی پوشان نوجوان بدمینتون ایران فردا تهران را به مقصد اردن ترک خواهند کرد. در این رقابت ها ملی پوش بدمینتون در رده سنی زیر 17 و زیر 15 سال به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع خواهند کرد.

نیما رستم پور، محسن معصومی تبار، پارسا الوندی، علی حیاتی در بخش پسران و مریم سلطانی، فاطمه بابایی، مینا ندایی، ساره امینیان در بخش دختران نفرات تیم اعزامی هستند.

از 10 سال گذشته ملی پوشان بدمینتون ایران در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان قهرمان مسابقات غرب آسیا را در کارنامه خود دارند. 11 کشور در این دوره از مسابقات غرب آسیا حضور دارند.

تیم ملی نوجوان ایران را غلام باقری و سیمین مهدوی به عنوان مربی و خانم مددی به عنوان سرپرست همراهی می کنند.

انوری در کنفراس جهانی سوئیس

دکتر مهدی انوری رئیس کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون بدمینتون و متخصص قلب وعروق همزمان با مسابقات توماس کاپ در بازل سوئیس، در کنفرانس تخصصی بدمینتون که توسط فدراسیون جهانی برنامه ریزی شده بود، حضور یافت.

در این کنفرانس افرادی صاحب نام و متخصص در امر سلامت و ورزش مقالاتی ارائه نمودند که مقاله ارائه شده از سوی فدراسیون بدمینتون ایران جز 6 مقاله برتر انتخاب شد. این مقاله به همت مهدی انوری و همکاری محمدرضا پوریا و خانم مددی به عنوان مقاله مرجع review article و با موضوع بررسی سیتماتیک کل مقالات موجود در مورد اثرات بدمینتون بر سلامت بدن انجام شد. مقاله ارائه شده توسط تیم ایرانی مقالات مختلف در این باب را بررسی کرده و اشکالات و کمبودها را در این حوزه توضیح می دهد.

کنفرانس جهانی بدمینتون فدراسیون در روزهای 22 و 23 آگوست در شهربازل سوئیس برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10524

به "سفر تیم نوجوانان بدمینتون به اردن و انوری به سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر تیم نوجوانان بدمینتون به اردن و انوری به سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید