جدیدترین سیستم نظارت بر کارمندان

به گزارش شیوا مارکت، این سیستم قادر به تشخیص کارمندان با عملکرد مناسب و ضعیف است. تیمی که مسئول توسعه آن بوده اند طی یک سال به آنالیز عملکرد 750 کارمند آمریکایی پرداختند، و در نهایت معین شد برنامه قادر به تشخیص عملکرد کارمندان با دقت 80 درصد است.

جدیدترین سیستم نظارت بر کارمندان

هدف آن هم فراهم کردن اطلاعاتی برای کارکنان است تا از سلامت فیزیکی، روانی و رفتاری خود آگاه باشند. اگرچه این برنامه یک خطر بزرگ نیز دارد، و اگر مورد سوء استفاده قرار بگیرد می تواند منجر به تحت نظر قرار دریافت دائمی افراد توسط شرکتی گردد که برای آن کار می نمایند.

محققین این پروژه شامل افرادی چون اندرو کمپبل، پروفسور علوم کامپیوتر دانشگاه Dartmouth می شوند. یکی از پروژه های قبلی این فرد یعنی برنامه ای که عملکرد دانش آموزان را تحت نظر می گرفت، زیربنای این پروژه شد. به نظر آن ها سیستم جدید به راهکاری برای افزایش کارایی کارمندان بدل خواهد شد.

به گفته آن ها سیستم جدیدشان می تواند کارایی کارمندان را بسیار بهتر از تست های شخصی و مصاحبه ها که اکثرا غیر دقیق هستند ارزیابی کند.

در این سیستم سه جزء اساسی وجود دارد: تلفن هوشمند که به آنالیز فعالیت فیزیکی، موقعیت، میزان استفاده از موبایل و نور محیط می پردازد؛ مچ بند سلامتیکه عملکرد قلب، خواب، استرس، وزن و مقدار کالری دریافتی را اندازه می گیرد و در نهایت سنسورهایی که مدت زمان ترک شدن میز توسط کارمندان را آنالیز می نمایند. پس از این الگوریتم های یادگیری ماشینی ابری سطح عملکرد کارمندان را معین می نمایند.

در این تحقیق شد افرادی عملکرد بهتری داشتند که از موبایلشان کمتر استفاده می کردند و از خواب عمیق طولانی تر و فعالیت فیزیکی بیشتر بهره می بردند.

با وجود نگرانی های فراوان در رابطه با حریم شخصی کارمندان، این گروه اعلام نموده سیستمشان طی چند سال آینده کاملا آماده بهره برداری خواهد بود

دیجیاتو

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: انتخاب
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7399

به "جدیدترین سیستم نظارت بر کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین سیستم نظارت بر کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید