جسد خانم دیپلمات راهی سوئیس شد

به گزارش شیوا مارکت، پیکر دبیر اول سفارت کشور سوئیس در تهران با هماهنگی قضایی، تحویل سفارت این کشور شد تا به زادگاهش منتقل گردد.

جسد خانم دیپلمات راهی سوئیس شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از روزنامه جام جم، سیلوی، زن 51 ساله و دبیر اول سفارت کشور سوئیس در تهران بود. سال ها بود از شوهرش جدا شده، پسر کوچکش فوت نموده و پسر دیگرش در سوئیس زندگی می کرد. او در طبقه هفدهم برجی 20 طبقه در کامرانیه شمالی تهران زندگی می کرد.

صبح چهاردهم اردیبهشت سال جاری جسد او در حالی که لباس خانه به تن داشت، در باغچه حیاط برج پیدا شد. آنالیز های اولیه در این محل نشان می داد که مرگ او شب قبل اتفاق افتاده است. احتمال می رفت او خودکشی نموده باشد. این احتمال زمانی قوت گرفت که بازپرس جنایی دستنوشته این زن را در اتاق کارش کشف کرد که در آن نوشته شده بود بعد از مرگم، جسدم را سوزانده و کنار مزار پسرم دفن کنید، دارایی ام نیز به پسر دیگرم برسد.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران درباره آخرین شرایط این پرونده به جام جم گفت: ماموران مدارک و دستنوشته های دیگری از خانه زن فوت شده یافتند که آن را در اختیار کارشناسان خط شناسی پلیس آگاهی قرار دادند.

کارشناسان در آنالیز و تطبیق آنها با دستنوشته کشف شده از زن فوت شده، پی بردند دستخط ها یکی بوده است. این در حالی بود که زن فوت شده در بخشی دیگر از دستنوشته به جا مانده از خود، نوشته بود که بخشی اموال و دارایی اش به دخترخوانده اش برسد. بعد از آنالیز های لازم در پزشکی قانونی، هماهنگی های قضایی انجام گرفت و پیکر این زن تحویل سفارت سوئیس در تهران شد تا جسد، تحویل خانواده اش گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29483

به "جسد خانم دیپلمات راهی سوئیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جسد خانم دیپلمات راهی سوئیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید