جشنواره مجازی نوروزی شهر من قرچک برگزار می شود

به گزارش شیوا مارکت، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قرچک گفت: جشنواره نوروزی شهر من قرچک با همکاری میراث فرهنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قرچک در فضای مجازی برگزار می شود.

جشنواره مجازی نوروزی شهر من قرچک برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، مریم خدابنده با اعلام این خبر گفت: آیین دیدوبازدید نوروز جزء میراث ناملموس ایرانی ها به شمار می رود که نسل به نسل انتقال داده می شود.

او اضافه نمود: با توجه به شرایط کشور عید را از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و امسال در روزهای عید، دورهم بودن در خانه را تجربه کرده و حول حالنا الی احسن الحال را به نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه می کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قرچک گفت: جشنواره مجازی نوروز شهر من قرچک شامل برنامه ها و مسابقات متنوع در فضای مجازی و خانه های شهروندان از 29 اسفندماه 98 تا 15 فروردین ماه 99 میهمان همشهریان قرچکی خواهد بود.

او اضافه نمود: مسابقه عکس از هفت سین های نوروزی، مسابقه نقاشی بچه ها با رویکرد دیدوبازدید عید در فضای مجازی، مسابقه ارسال کارت پستال نوروز در فضای مجازی، مسابقه خاطره گویی بچه ها با معرفی آثار تاریخی که تابه حال سفرکرده اند، ازجمله برنامه هایی است که در نظر گرفته ایم.

خدابنده اعلام نمود: شرکت کنندگان آثار خود را به صورت فایل صوتی یا تصویری به آدرس تلگرام mirasee99 برای ما ارسال کنند.

مجله کوروش بزرگ: وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17956

به "جشنواره مجازی نوروزی شهر من قرچک برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مجازی نوروزی شهر من قرچک برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید