جلالی: مقابل استقلال بهتر بازی خواهیم کرد، نساجی در جهت پیشرفت است

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: هدفمان این است که مقابل استقلال بهتر از بازی با پرسپولیس بازی کنیم.

جلالی: مقابل استقلال بهتر بازی خواهیم کرد، نساجی در جهت پیشرفت است

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی در نشست خبری بعد از تساوی با پرسپولیس اعلام کرد: بازی از آن چیزی که فکرش را می کردیم سخت تر شد به خصوص در نیمه دوم و زمانی که آن ها تعویض می کردند، تیمشان قوی تر و پا به توپ تر می شد. آن چیزی که باعث بازی در نهایت مساوی شود، نفراتی بودند که از نیمکت به تیم پرسپولیس اضافه شدند. ما نیمه اول خوب پیش رفتیم و تحلیل درستی از حریف داشتیم. داور هم بسیار خوب کارش را اداره کرد و داوری اش خوب بود. اما ما با گروه زیادی از بازیکنان مصدوم روبرو هستیم. حتی حامد شیری در تمرین دیروز آسیب دید. از اینکه در جهت پیشرفت هستیم مسرورم و از طرفداران که کنارمان هستند تشکر می کنم. به طرفداران می گویم این تیم در جهت پیشرفت است و آن ها را در آینده مسرور خواهیم کرد.

او درباره مصاف هفته آینده تیمش مقابل استقلال تهران گفت: هدفمان این است که بهتر از بازی با پرسپولیس در این بازی حضور پیدا کنیم و امیدوارم حداقل یکی دو تا از مصدوم هایمان به این بازی برسند. زمان کافی برای تمرین داریم و با اطمینان می گویم بهتر از امروز مقابل استقلال بازی خواهیم کرد. شرایط بارانی بازی امروز روی کیفیت آن تأثیر زیادی گذاشت و توپ زیاد از حد بالا رفت. پرسپولیسی ها که میانگین قدی بالاتری داشتند، به نفعشان شد. اگر شرایط طوری بود که روی زمین بازی می کردیم، بهتر از این بودیم.

جلالی همچنین مطرح نمود: ما مقابل بهترین و پرمهره ترین تیم حال حاضر فوتبال ایران بازی می کردیم. اگر بضاعت ما و پرسپولیس را در نظر بگیرید باید از همه بازیکنان تشکر کنیم. نقص هایی داریم که بعضی اوقات از دست من مربی کاری برنمی آید. بین دو نیمه به بازیکنانم سفارش کردم که بازی را از منطقه خودمان دور نمایند اما ما مقابل یک تیم بزرگ بازی می کردیم.

سرمربی نساجی درباره اعتراض برانکو به داور مسابقه گفت: من پنالتی ای ندیدم. نمی دانم این مسائل بخشی از این بازی ها شده است.

جلالی در خاتمه گفت: این خیلی مهم است که تیم از فاز حمله به دفاع برمی شود. ما باید بلد باشیم که از گلمان محافظت کنیم. اینکه جلوی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس جلو می افتیم و گل می خوریم احتیاج به آسیب شناسی دارد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3991

به "جلالی: مقابل استقلال بهتر بازی خواهیم کرد، نساجی در جهت پیشرفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: مقابل استقلال بهتر بازی خواهیم کرد، نساجی در جهت پیشرفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید