از تقابل مغلوبین هفته گذشته سرخابیها تا دربی خوزستانی ها برای بقا

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر، دو بازی در تهران و مسجد سلیمان برگزار می گردد که طی آن ابتدا سپاهان در تهران به مصاف سایپا می رود و سپس نفت در مسجد سلیمان از تیم استقلال خوزستان پذیرایی می نماید.

از تقابل مغلوبین هفته گذشته سرخابیها تا دربی خوزستانی ها برای بقا

سایپا - سپاهان

دو تیم صنعتی که از مربیان سابق تیم ملی و مربیان سابق استقلال و پرسپولیس بهره می گیرند و هفته گذشته در دیدارهایی تراژدیک مغلوب سرخابی ها شدند و این همه وجوه اشتراک دو تیم سایپا و سپاهان است.

سایپا با علی دایی در رده هفتم واقع شده است و هیچ شانسی برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیا هم ندارد. اما این بازی به لحاظ جدولی برای سپاهان و قلعه نویی بسیار مهم است. جدا از اینکه آنها باید شکست هفته گذشته مقابل استقلال را جبران نمایند، لازمه بازگشت مجدد این تیم به صدر جدول پیروزی در بازی های پیش رو و امید بستن به لغزش حریفانش است.

نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان

دو تیم خوزستانی که به تازگی دست به تغییر سرمربی زده و هر دو در معرض خطر سقوط به لیگ یک قرار دارند، در قالب دربی خوزستان به مصاف هم می روند.

سید محمد علوی به تازگی راهنمایی آبی های خوزستان را برعهده گرفته و این دومین تجربه سرمربیگری وی در لیگ برتر است. وی در هفته نخست مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و حالا باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود تا با دو دربی کارش را شروع نموده باشد.

این اولین بازی نفت مسجد سلیمان با راهنمایی فیروز کریمی است. نفتی ها به منطقه خطر نزدیک شده اند و حالا سپیدرود را در یک امتیازی خود می بینند. این دربی برای بقای دو تیم است.

برنامه روز دوم از هفته ششم لیگ برتر به توضیح زیر است:

پنجشنبه 29 فروردین 98

* سایپا تهران-فولاد مبارکه سپاهان / ساعت 19؛ استادیوم شهدای شهر قدس

داور: وحید کاظمی یاری ها: علی دودانگه - حمیدرضا کنعانی یاری داوران اضافی: رضا کرمانشاهی - عبدالنبی پور خلف داور چهارم: فرزاد بهرامی ناظر: حاتم بک پور

* نفت مسجدسلیمان-استقلال خوزستان / ساعت 19:15؛ استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

داور: علی صفایی یاری ها: محمدرضا منصوری - محمدعلی پورمتقی یاری داوران اضافی: یاسر همرنگ - محمدرضا تارخ داور چهارم: بابک داوری ناظر: حیدر شکور

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5109

به "از تقابل مغلوبین هفته گذشته سرخابیها تا دربی خوزستانی ها برای بقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تقابل مغلوبین هفته گذشته سرخابیها تا دربی خوزستانی ها برای بقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید