جولان بشقاب پرنده ها بر فراز اقیانوس آرام؟ ، مشاهدات خلبانان از افزایش اشیاء پرنده ناشناس

به گزارش شیوا مارکت، به گفته یک محقق بشقاب پرنده، طی دو ماه گذشته ده ها خلبان در حال پرواز بر روی اقیانوس آرام، تعداد زیادی اشیاء پرنده ناشناس را مشاهده نموده اند.

جولان بشقاب پرنده ها بر فراز اقیانوس آرام؟ ، مشاهدات خلبانان از افزایش اشیاء پرنده ناشناس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیویورک پست، بن هنسن، یک مامور سابق FBI و مجری برنامه دیسکاوری پلاس شاهد بشقاب پرنده، فیلم تازه و صدهای مربوط به کنترل ترافیک هوایی را به دست آورد که در آن خلبانان گیج و مبهوت در کوشش برای توصیف مشاهده های عجیب و غریب خود در هوا هستند.

او گزارش هایی از خلبانان خطوط هوایی ساوت وست، خطوط هوایی هاوایی و دیگران را بین 6 اوت تا 23 سپتامبر گردآوری کرد. در یکی از گزارش های مجذوب نماینده، یک خلبان نظامی سابق گزارش داد که چندین هواپیما را در حال پرواز بر فراز خود دیده است.

خلبان مارک هالسی در 18 اوت هنگام پرواز با یک جت چارتر در سواحل لس آنجلس در تماسی رادیویی گفت: ما اینجا چند هواپیما در شمال خود داریم که به صورت دایره ای دور خود می شود؛ در ارتفاعی بسیار بالاتر از ما. آیا نظری دارید که آنها چه هستند؟

برج مراقبت مبهوت از این موضوع پاسخ می دهد که مطمئن نیست.

هالسی 23 دقیقه بعد تماس گرفت و گفت که 3 فروند هواپیما که او در ابتدا گزارش نموده بود به 7 فروند رسیده اند و بین 5 هزار تا 10 هزار پا بالاتر از او پرواز می نمایند.

او گفت: آنها فقط در دایره ای به حرکت خود ادامه می دهند. من خلبان F-18 بوده ام و به شما می گویم، من رهگیری های زیادی انجام داده ام، اماهرگز چنین چیزی ندیده ام.

به گفته هنسن، نورهای عجیب و غریبی که بعضی خلبانان آن را به عنوان هواپیمای احتمالی گزارش کردند با بیش از 15 پرواز تجاری مختلف دیده شدند. و حداقل 6 خلبان مایلند در صورت درخواست هر سازمان تحقیقاتی، نام و همه چیز را ثبت نمایند.

هنسن می گوید: در این مورد، ما یک پدیده دنیای از ژاپن تا احتمالا میامی داریم. هر چه هست، خلبانان آن را از نیمه راه دنیا می بینند.

او ادامه داد: در حال حاضر هیچ پروتکل رسمی برای گزارش مشاهدات عجیب خلبانان غیرنظامی وجود ندارد، زیرا آنها فکر نمی نمایند سازمان هوانوردی آمریکا (FAA) چنین چیزی را پیگیری کند، یا بدتر از آن، آنها را مسخره خواهند کرد.

یکی از سخنگویان FAA به دیلی میل گفت که مشاهده های عجیب را هر وقت خلبانی به مرکز کنترل ترافیک هوایی گزارش می دهد، مستند می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • این تصاویر جنجالی شد | ادعای یک خلبان درباره مشاهده موجودات فضایی

کریس ون وورهیس، یک خلبان حرفه ای به دیلی میل گفت که او بعلاوه 3 تا 5 جسم درخشان را دیده است که در یک حرکت دایره ای مانند یک راستا مسابقه برای ساعت ها در حال پرواز بر فراز اقیانوس آرام از هونولولو به لس آنجلس در ماه اوت بودند.

این خلبان 63 ساله که بیش از 32 هزار ساعت پرواز را تجربه نموده است، گفت که اشیایی که دیده به نظر می رسد در مدار زمین قرار داشته اند، اما ممکن است در فضا بوده باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29978

به "جولان بشقاب پرنده ها بر فراز اقیانوس آرام؟ ، مشاهدات خلبانان از افزایش اشیاء پرنده ناشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان بشقاب پرنده ها بر فراز اقیانوس آرام؟ ، مشاهدات خلبانان از افزایش اشیاء پرنده ناشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید