حسینی: می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم، شکست دادن الوصل کلید صعود ماست

به گزارش شیوا مارکت، سیدمحمدرضا حسینی، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعتقاد دارد که کلید صعود تیمش از گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شکست دادن الوصل امارات است.

حسینی: می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم، شکست دادن الوصل کلید صعود ماست

سیدمحمدرضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیمش بعد از تساوی برابر پرسپولیس گفت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و خودمان را آماده بازی با الوصل می کنیم. در بازی با پرسپولیس هم نمایش خوبی داشتیم، خصوصاً در نیمه اول که چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم شاهد یک بازی برابر بودیم هر چند که معتقدم می توانستیم پرسپولیس را در اصفهان شکست بدهیم. البته باید این را هم گفت که آنها صدرنشین لیگ برتر و یکی از بهترین تیم های ایران هستند و ما بازی بسیار سختی را در پیش داشتیم.

وی همچنین با اشاره به نتایج خوب ذوب آهن در 11 بازی گذشته عنوان نمود: ما آغاز خوبی در لیگ سال جاری نداشتیم و اتفاقاتی رخ داد که خوب امتیاز نگرفتیم. بعد از آمدن علیرضا منصوریان هم چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم، چون این مربی احتیاج به زمان داشت تا تفکراتش را در ذوب آهن جا بیندازد. خوشبختانه همه چیز عوض شد و همدلی و صمیمیت بین بازیکنان بیشتر شد. خدا را شکر که در این مدت نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم در پنج بازی باقیمانده در لیگ برتر، خوب امتیاز بگیریم و یک صندلی نسبتاً خوب به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الوصل امارات اظهار داشت: در جدول با دریافت هفت امتیاز صدرنشین هستیم و موقعیت خوبی داریم، اما فراموش نمی کنیم که سه بازی دیگر باقی مانده است. هدف ما این است که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم و شکست دادن الوصل هم در بازی روز سه شنبه، کلید صعود ما از این گروه است. امیدوارم که در بازی خانگی برابر الوصل سه امتیاز را بگیریم و شانس مان را برای صعود بیشتر کنیم.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5209

به "حسینی: می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم، شکست دادن الوصل کلید صعود ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: می توانستیم پرسپولیس را شکست بدهیم، شکست دادن الوصل کلید صعود ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید