حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر

به گزارش شیوا مارکت، رقابت های انتخابی دوومیدانی بزرگسالان استان تهران جهت حضور در مسابقات دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور 350 دونده دختر و پسر برگزار گردید.

حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر

به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوومیدانی انتخابی تیم بزرگسالان استان تهران جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با حضور ایرجی رئیس جدید هیأت دوومیدانی استان تهران، داوران، مربیان و 350 ورزشکار پسر و دختر در استادیوم افتاب انقلاب تهران برگزار گردید.

این رقابت ها اولین فعالیت هیأت پس از برگزاری انتخابات اخیر بود که با استقبال خوب حوزه ها و شهرستان های استان تهران روبرو شد.

در انتها مسابقات خانم ها پردیس عبدالصمدیان در 60 متربامانع و سه گام، هانیه ثمری در 800 متر، ثنا دادرس در پرتاب وزنه، محیا نعیمی در پرش ارتفاع، نگین مرادی در پرش طول و بهار بیاتی در 60 متر قهرمان شدند.

همچنین در بخش مردان، سبحان طاهرخانی در پرش طول، ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه جوانان، حسین بی آزار در پرش ارتفاع، مهدی دولت آبادی در 60 متر با مانع، امیر حسین جعفری در پرتاب وزنه بزرگسالان، رضا کاظمی در 60 متر، حسین کمک در 400 متر و علی سخاوت مهر در 1500 متر نفرات برتر مواد خود بودند.

از بین نفرات شرکت کننده با انتخاب کمیته فنی 16 نفر در قالب دو تیم در مسابقات دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3098

به "حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 350 دونده دختر و پسر تهرانی در انتخابی دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید