حمید فرخ نژاد با استرداد می آید، بهرام رادان و ماجرای آدم کشی

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن خبرنگار، گروهبان، دوچرخه سوار، یک اشتباه کوچولو، کودک گمشده، بدون پشیمانی، در قلمرو خورشید، نردبان 49، آدمکش، قهرمان دنیای یخ، تراست، طبقه هفتم، اثرات جانبی، گردنبند شبح، مولان، امی و غازهای وحشی، قهرمان خیالی، صلح و مرگ، جنگ تیر و کمان ها، زندگی پای، حیران، جاده تباهی، قهرمانی به نام کوآلا، کلاس سوم ب، نیکو گوزن پرنده، استرداد، کارآگاه دی، فرمان، لانه خرگوش، فراری، جی و ویرو و داستان والدینم پنجشنبه 7 و جمعه 8 بهمن ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

حمید فرخ نژاد با استرداد می آید، بهرام رادان و ماجرای آدم کشی

شبکه یک سیما

خبرنگار

فیلم سینمایی خبرنگار پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: گری وب خبرنگاری است که روی پرونده های قاچاق مواد مخدر کار کرده و درباره آن ها گزارش می نویسد. یک روز با تماس تلفنی زنی که نامزدش به جرم قاچاق مواد در زندان حبس شده پی می برد که در واقع قاچاق مواد مخدر زیر نظر دولت آمریکا اجرا شده است و ...

گروهبان

فیلم تلویزیونی گروهبان به کارگردانی علی شاه حاتمی، جمعه 8 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: گروهبان خسروی در یکی از کلانتری های جنوب شهر تهران خدمت می کند. با اوج گیری تظاهرات و حمله مردم به کلانتری ها، او از محل خدمت خود فرار می کند و به خانه می رود.

شبکه دو سیما

دوچرخه سوار

فیلم سینمایی دوچرخه سوار به کارگردانی گرت امبرشتس پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم در مورد نوجوانی است به نام فردی! او علی رغم علاقه اش به دوچرخه سواری، به دلیل اختلال در عملکرد روده؛ از جامعه طرد شده و در بایکوت شدید خانواده اش به سر می برد.

یک اشتباه کوچولو

فیلم تلویزیونی یک اشتباه کوچولو به کارگردانی افسانه منادی جمعه 8 بهمن ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی درباره ماجراهای کودکی بسیار شیطان و بازیگوش به نام آرین است که بارها و بارها همچون یک مجرم کوچولو به او نگاه شده است.

کودک گمشده

فیلم سینمایی کودک گمشده به کارگردانی آنه ویلر جمعه 8 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم از این قرار است که آماندا و جام پس از سال ها پیروز می شوند سرپرستی دختر بچه ای را به عهده بگیرند. اما بعد از چند ماه متوجه می شوند که این دختر بچه از مادرش در شهری دیگر دزدیده شده و ...

بدون پشیمانی

فیلم سینمایی بدون پشیمانی به کارگردانی رابرت هارمون جمعه 8 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: جسی پلیس میان سالی است که به دلیل یک اشتباه از کارش معلق شده و بعد از جداشدن از همسر و پسرش در کلبه ای خارج از شهر زندگی می کند.

شبکه سه سیما

در قلمرو خورشید

فیلم تلویزیونی در قلمرو خورشید به کارگردانی ابراهیم صمیمی پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: عده ای از عوامل خارجی قصد ترور چند تن از دانشمندان هسته ای را دارند. در این بین محافظ دکتر بصیرت یکی از این دانشمندان زخمی می شود و با کمک او چهره این افراد شناسایی می شود.

نردبان 49

فیلم سینمایی نردبان 49 به کارگردانی جی راسل پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم داستان یک آتش نشان حرفه ای و فداکار است که این بار با یک حادثه خیلی بزرگ که خاموش کردن یک ساختمان 20 طبقه است، روبه روست! او تمام سعی خود را به همراه گروه انجام داده و در نهایت پیروز می شود که جان افراد درگیر در حادثه را نجات دهد.

آدم کش

فیلم سینمایی آدم کش به کارگردانی رضا کریمی پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه فیلم آمده است: مازیار مافی یک پزشک روانشناس سازمان پزشکی قانونی بوده که در یک روز دوست قدیمی اش مجید زاهدی به او مراجعه می کند و از وی می خواهد تا پرونده نامزدش رویا که مظنون به قتل است بررسی کند...

بازیگرانی چون بهرام رادان، مهتاب کرامتی و حامد بهداد در این فیلم سینمایی هنرنمایی کرده اند.

قهرمان دنیای یخ

فیلم سینمایی قهرمان دنیای یخ به کارگردانی سیلوین آرچام باولت جمعه 8 بهمن ماه ساعت 10:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ویلیام نوجوان دبیرستانی در تیم هاکی مدرسه اش بازی می کند ولی چون تازه به آن مدرسه آمده است با بازیگران و مربی دیگرش مشکل دارد...

تراست

فیلم سینمایی تراست به کارگردانی الکس برور و بنجامین برور جمعه 8 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: گروهبان جیم و دیوید دو پلیس جوان هستند که از شغل و حرفه خود ناراضی هستند. تا اینکه روزی جیم به دیوید پیشنهاد می دهد که در حل پرونده ای به او کمک کند. دیوید که در جستجوی تنوع و سرگرمی است، پیشنهاد را می پذیرد. پرونده مربوط به عده ای قاچاقچی است که انبار مواد قاچاق را در خانه ای به دور از شهر مخفی کرده اند...

طبقه هفتم

فیلم سینمایی طبقه هفتم به کارگردانی پتسکی آمزکوآ جمعه 8 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: سباستین یک وکیل مشهور در آرژانتین است که چند سال قبل همراه با همسر اسپانیایی خود و دو فرزندش به کشور خود بازگشته و در یک شرکت وکالت بزرگ که موکلینی از سطوح مختلف دارد مشغول به کار است....

شبکه چهار سیما

اثرات جانبی

فیلم سینمایی اثرات جانبی به کارگردانی استیون سودربرگ پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مارتین به تازگی یک دوران زندان چهار ساله را پشت سر گذاشته و به خانه برگشته است، اما همسر او امیلی درگیر افسردگی مزمنی است که رهایش نمی کند.

گردنبند شبح

فیلم سینمایی گردنبند شبح به کارگردانی این هو وانگ جمعه 8 بهمن ماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آمده است: یوری دختری است که از زمان تحصیل در دبیرستان، ارواح را می دیده و اتفاقاتی برایش روی می داده است! او اکنون تنها زندگی می کند و می کوشد با هیچ کس ارتباط نداشته باشد.

شبکه پنج سیما

مولان

فیلم سینمایی مولان پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: روران امپراتور کشورگشا و تجاوزگری دارد که برای دستیابی به منابع آهن کشور دی چشم طمع به خاک آن کشور را دارد...

امی و غازهای وحشی

فیلم سینمایی امی و غازهای وحشی به کارگردانی کارول بالارد جمعه 8 بهمن ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می شود.

این فیلم، داستان زندگی یک دختر بچه و پدرش در کاناداست. امی دختری است که در اثر یک تصادف مادرش را از دست می دهد. پدر و مادر او قبلاً از هم جدا شده بودند؛ بنابراین امی نزد پدرش می رود و در منزل او که در دل یک منطقه جنگلی است زندگی می کند.

قهرمان خیالی

فیلم سینمایی قهرمان خیالی به کارگردانی دنی بون جمعه 8 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: رومن فور مدت 18 سال است که بیمار دیمیتری است. دیمیتری اهل چرکستان (کشور خیالی) است! رومن وسواس شدید دارد و احساس می کند که میکروب در همه جا کمین کرده اند به حدی که او را به یک بیمار واقعی تبدیل کرده است.

صلح و مرگ

فیلم سینمایی صلح و مرگ به کارگردانی کلادیو فراگاسو جمعه 8 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه پنج پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: مارکو یک نظامی ایتالیایی حین عملیات جنگی ناتو در کوزوو توسط سلاح های شیمیایی که خود ناتو به کار می برد؛ به شدت مصدوم می شود و چند سال بعد در بیمارستانی که همسرش سارا فری پزشک آن است از سرطان مغز استخوان می میرد.

شبکه تماشا

جنگ تیر و کمان ها

فیلم سینمایی جنگ تیر و کمان ها به کارگردانی هان مین کیم پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 20 از شبکـه تماشا پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی های ایل پارک خواهیم دید: سئوگون یک جوان شکارچی است که در استفاده از کمان بسیار مهارت دارد. در روز ازدواج خواهر او با مردی دیگر از مهاجمین مانچو به روستای آنها حمله می کنند. سئوگون که در حال ترک خانه است و قصد رفتن به روستا را دارد؛ متوجه حمله لشگر مانچو می شود. لشگر مانچو به دهکده حمله می کند و خواهر او را به اسارت می گیرند.

زندگی پای

فیلم سینمایی زندگی پای به کارگردانی آنگ لی جمعه 8 بهمن ماه ساعت 20 از شبکـه تماشا پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی خواهیم دید: نویسنده ای کانادایی برای نوشتن داستانی مهیج به سراغ پای پاتال جوان هندوی ساکن کانادا می رود. پای برای او داستان عجیب زندگی اش را تعریف می کند. او کودکی خود را در باغ وحشی در هندوستان به سرپرستی پدرش سپری کرده است! پدرش به دلیل مسائل مالی تصمیم می گیرد باغ وحش را تعطیل کرده و حیوانات را بفروشد...

شبکه شما

حیران

فیلم تلویزیونی حیران به کارگردانی امین فرج پور پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 23 از شبکـه شما پخش می شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که پس از مراسم خواستگاری مهدی از حیران و انجام مراسم بله برون، آنها به صورت اتفاقی درمی یابند که حیران مشکوک به داشتن تومور مغزی است و...

جاده تباهی

فیلم تلویزیونی جاده تباهی به کارگردانی یاسر طالبی جمعه 8 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکـه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: ابراهیم و قاسم دو جوان مکانیک سیار هستند که درگیر یک ماجرای تصادف می شوند.

شبکه کودک

قهرمانی به نام کوآلا

انیمیشن سینمایی قهرمانی به نام کوآلا به کارگردانی کیونگ هو لی پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 19:30 از شبکـه کودک پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: جانی کوآلا به همراه دوستانش راهی سفری به سمت استرالیا می شوند. اما در میانه راه تریلر آنها خراب شده و در یک ناکجا آباد سرگردان می شوند...

کلاس سوم ب

فیلم تلویزیونی کلاس سوم ب به کارگردانی غلامرضا رمضانی جمعه 8 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکـه امید پخش می شود.

داستان این فیلم در یک مدرسه اتفاق می افتد و معلم مدرسه ناگهان آنجا را ترک می کند، بی آنکه دلیل آن را برای بچه ها بیان کند. معلم جوانی جایگزین معلم قبلی می شود در حالی که بچه ها علاقه ای به او ندارند...

نیکو گوزن پرنده

انیمیشن سینمایی نیکو گوزن پرنده به کارگردانی کری جوسونن و میشل هنگر جمعه 8 بهمن ماه ساعت 19:30 از شبکـه کودک پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: نیکو گوزن کوچکی است که دوست دارد پرواز کند. مادر نیکو به او گفته که پدرش یک گوزنِ پرنده بوده است.

شبکه افق

استرداد

فیلم سینمایی استرداد به کارگردانی علی غفاری جمعه 8 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه افق پخش می شود.

این فیلم یک صحنه تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به ایران باز کرد و در آن به ماجرای پرداخت غرامت به ایران اشاره می شود.

در فیلم سینمایی استرداد حمید فرخ نژاد بازی می کند.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی کارآگاه دی، فرمان و لانه خرگوش پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 11، 17:15، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی فراری، جی و ویرو و داستان والدینم جمعه 8 بهمن ماه ساعت 15:30 ، 17:15 و 21 از شبکه نمایش پخش می شود.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12146

به "حمید فرخ نژاد با استرداد می آید، بهرام رادان و ماجرای آدم کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید فرخ نژاد با استرداد می آید، بهرام رادان و ماجرای آدم کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید