خانواده ها سنجش سلامت نوآموزان را کامل نمایند، الزام ارائه گواهی سنجش

به گزارش شیوا مارکت، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن اعلام آخرین آمار سنجش سلامت نوآموزان گفت: اطلاع رسانی های لازم را انجام داده ایم تا کسانی که ثبت نام موقت نموده اند حتما باید برای تکمیل ارزیابی سنجش سلامت مراجعه نمایند. برگه سنجش سلامت از مدارک الزامی برای ثبت نام در مدارس محسوب می گردد.

خانواده ها سنجش سلامت نوآموزان را کامل نمایند، الزام ارائه گواهی سنجش

مجید قدمی در گفت وگو با خبرنگاران، آخرین آمار سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را اعلام نمود و گفت: طبق آخرین آمارها نوبت گیری سنجش سلامت بدو ورود سال 98 برای یک میلیون و 43 هزار و 113 نوآموز صورت گرفته که با احتساب آمار پیش دبستانی ها به 366 هزار و 316 نفر می رسد و در مجموع یک میلیون و 409 هزار و 429 نفر مورد سنجش قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز یک میلیون و 400 هزار نوآموز در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته بودند و تقریبا به همان شاخصی که پیش بینی نموده بودیم نزدیک شدیم و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به مشکل ایجاد شده برای سنجش ثبت نام موقتی ها گفت: تنها یک موضوع مشکل ایجاد نموده است. به دلیل اتصال سامانه ثبت نام کتب درسی با سامانه سناد به دلیل آنکه بچه ها بتوانند برای کتاب درسی ثبت نام نمایند، سامانه سناد را برای مدیران باز کردیم و بعضی تصور نموده بودند که کار ثبت نامشان تمام شده و دیگر نیازی به مراجعه برای سنجش سلامت ندارند.

قدمی ادامه داد: اطلاع رسانی های لازم را انجام داده ایم تا کسانی که ثبت نام موقت نموده اند حتما باید برای تکمیل ارزیابی سنجش سلامت مراجعه نمایند. برگه سنجش سلامت از مدارک الزامی برای ثبت نام در مدارس محسوب می گردد.

وی ضمن اعلام اینکه کلیه کتاب های درسی از بریل و سایر کتاب ها آماده و به مناطق ارسال شده و در حال توزیع است گفت: یکسری کتاب های درسی هم گویا شده اند که بخشی از آنها به مرور در طول سال ارسال می گردد و به دست دانش آموزان می رسد و یک کار فوق العاده است که در کنار کتاب های درسی صورت می گیرد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11054

به "خانواده ها سنجش سلامت نوآموزان را کامل نمایند، الزام ارائه گواهی سنجش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ها سنجش سلامت نوآموزان را کامل نمایند، الزام ارائه گواهی سنجش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید