خبرنگاران شروع رویدادهای آزمایشی المپیک توکیو از مارس 2021

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- براساس اعلام کمیته سازماندهی المپیک توکیو، رویدادهای آزمایشی المپیک به تعویق افتاده 2020 که حالا بدنبال پاندمی کرونا قرار است در سال 2021 برگزار گردد، از ماه مارس سال آینده شروع خواهد شد.

خبرنگاران شروع رویدادهای آزمایشی المپیک توکیو از مارس 2021

به گزارش خبرنگاران، مطابق اعلام مقامات المپیک توکیو، این رویدادهای آزمایشی برای 18 رشته المپیکی برگزار می گردد.

نخستین رویداد رقابت های انتخابی شنای موزون از چهارم تا هفتم مارس (14 تا 17 اسفندماه 1399) در مرکز ورزش های آبی توکیو که در ماه اکتبر رونمایی شد، انجام می گردد.

جام جهانی شیرجه، جام جهانی ژیمناستیک، رقابت های بین المللی والیبال و رویدادهای انتخابی ورزش های موزون که با سازماندهی فدراسیون های بین المللی و فدراسیون ملی ژاپن برگزار می گردد، دیگر رشتههای ورزشی این رویدادهای آزمایشی بوده و با حضور ورزشکاران خارجی انجام می گردد اما هیچ تماشاگری در کار نخواهد بود.

رقابت های والیبال موسوم به چالش توکیو2021 براساس برنامه جدید اول و دوم ماه مه سال آینده در استادیوم تازه تاسیس آریاکه برگزار خواهد شد؛ استادیومی که حدود سه ماه بعد از آن قرار است از المپیک اصلی میزبانی کند.

این رویداد سه عنصر اصلی را مورد آزمایش قرار خواهد داد: زمین بازی، استفاده از فناوری و کادر عملیاتی. تمرکز ویژه روی جنبه های فنی شامل پروتکل های مرتبط با کووید-19 معطوف خواهد بود.

رقابت های والییال المپیک توکیو از 24 جولای (دوم مردادماه 1400) روز بعد از جشن افتتاحیه بازی ها شروع شده و تا آخرین روز المپیک یعنی هشتم آگوست (17مردادماه 1400) تنها چند ساعت پیش از مراسم اختتامیه ادامه خواهد یافت.

برای نخستین بار در تاریخ رقابت های والیبال بازی های المپیک با فینال زنان به خاتمه خواهد رسید؛ ملاقات پایانی مردان یک روز زودتر یعنی هفتم آگوست برگزار خواهد شد.

رقابت های والیبال مردان با حضور تیم های ژاپن به عنوان میزبان، برزیل مدافع عنوان قهرمانی، لهستان، ایتالیا، کانادا، ایران، ونزوئلا، آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس برگزار خواهد شد.

در بخش زنان نیز ژاپن، چین، صربستان، برزیل، کره جنوبی، جمهوری دومینیکن، کنیا، آمریکا، روسیه، ایتالیا، آرژانتین و ترکیه انجام خواهد شد.

با تعویق یک ساله المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از 23 جولای تا 8 آگوست 2021، (اول تا 17خردادماه 1400) و پارالمپیک نیز از 24 آگوست تا پنجم سپتامبر 2021 (دوم تا چهاردهم شهریورماه 1400) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

مجله بهسان: مجله پزشکی و سلامت همراه با مقالات علمی

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25755

به "خبرنگاران شروع رویدادهای آزمایشی المپیک توکیو از مارس 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع رویدادهای آزمایشی المپیک توکیو از مارس 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید