خبرنگاران آموزش و پرورش زنجان حدود 100 رتبه کشوری کسب کرد

به گزارش شیوا مارکت، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی امسال آموزش و پرورش استان در مسابقات فرهنگی و هنری که به صورت آنلاین برگزار گردید، حدود 100 رتبه کشوری را کسب کرد و در حوزه پرورشی نیز طی سال تحصیلی جدید برنامه های وسیع تری را لحاظ نموده است.

خبرنگاران آموزش و پرورش زنجان حدود 100 رتبه کشوری کسب کرد

ابراهیم رفیعی روز چهارشنبه در دومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه سی و چهارمین دوره اجلاس آموزش و پرورش به دلیل شرایط کرونایی به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است اضافه نمود: در این اجلاس ها همیشه شخصت های اصلی کشور در خصوص مسائل مختلف فرهنگی نظرات خود را مطرح می کردند و عمدتا در طول انقلاب توفیق نبود که از محضر امام راحل و رهبری در این نشست استفاده گردد و بطور معمول این مهم در روز معلم انجام می شد.

وی اضافه نمود: رهبری با عنایت ویژه ای که نسبت به آموزش و پرورش داشتند 2 بار به ابراز نظرات خود در این دوره از اجلاس و روز معلم در بین معلمان پرداختند که همه فرهنگیان این سخنان گهر بار را استماع کردند و از آن نهایت بهره را خواهند برد.

این مسؤول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب روز گذشته در فرامین خود به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورشو برنامه های راهبردی و عملیاتی آن تاکید ویژه ای داشتند که در این استان نیز از سال گذشته با تشکیل تیم قوی برای ارائه برنامه راهبردی سه ساله بر مبنای این سند هم پیمان شده ایم.

وی گفت: بر این اساس برنامه سالیانه سند نیز با موضوع فرمایشات رهبری تدوین شد و ایشان طی روز گذشته به مساله مهم پرورشی نیز تاکید کردند که استان در این راستا اقدامات متعددی اجرا شده بطوریکه طی سال گذشته کسب رتبهها و توسعه فعالیت های این بخش بسیار چشمگیر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: امسال نیز کوشش می گردد این مهم در امسال نمود داشته باشد و در این میان استان زنجان در پروژه مهر سال تحصیلی 99- 98 که شاخص سنجش فعالیت های پرورشی محسوب می گردد رتبه اول کشور را کسب کرد.

رفیعی اضافه نمود: رویکرد آموزش و پرورش استان اجرای برنامه های علمی و نظارت دقیق و مستمر بوده، مانور بازگشایی مدارس نیز برگزار و بازدیدهای میدانی مختلف اجرا شده است که امیدوارم مدارس روز 15 شهریور به نحو مطلوب بازگشایی گردد.

وی اعلام نمود: در سال تحصیلی پیش رو برای بازگشایی مطلوب مدارس کوشش مضاعف خواهد شد و در مواجهه با بحران ها، مسائل و مسائل، رویکرد ما استقبال است و منفعل بودن برای قوه محرکه دستگاه تعلیم و تربیت استان شایسته نیست.

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23577

به "خبرنگاران آموزش و پرورش زنجان حدود 100 رتبه کشوری کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش و پرورش زنجان حدود 100 رتبه کشوری کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید