رقابت و شناسایی بهترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه اینوتکس پیچ

به گزارش شیوا مارکت، ایمان محمدعلی دبیر برگزاری رویداد اینوتکس پیچ گفت: در چهارسال گذشته حدود 700 استارتاپ در رویداد اینوتکس پیچ ثبت نام کردند، که توانستیم حدود 15 میلیارد تومان برای آن ها تسهیلات و جذب سرمایه انجام دهیم .

رقابت و شناسایی بهترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه اینوتکس پیچ

گروه علم و پیشرفت خبرنگاران؛ در نشست خبری رویداد پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس (اینوتکس پیچ) و چهارمین دوره رویداد سیکاپ که با حضور سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار گردید؛ ایمان محمدعلی مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ شرحاتی را درخصوص جزئیات برگزاری این رویداد ارائه داد.

محمدعلی با اشاره به برگزاری رویدادهایی برای یاری به جذب سرمایه کسب وکارها و استارتاپ هایی که در منطقه ها محروم کشور هستند گفت: در این راستا در چهارسال گذشته حدود 700 استارتاپ در رویداد اینوتکس پیچ ثبت نام کردند، که توانستیم حدود 15 میلیارد تومان برای آن ها تسهیلات و جذب سرمایه انجام دهیم . در این رویداد بیش از 200 ساعت برنامه آموزشی، 100 ساعت مشاوره برای استارتاپ ها برگزار گردیده است تا بتوانند کسب و کار خود را بهتر به بازار معرفی نمایند.

دبیر رویداد اینوتکس پیچ در ادامه شرح داد: رویداد اینوتکس در 24 استان و شهر برگزار گردیده است و سال جاری در 6 استان شیراز، زنجان، تهران، قم، کرمانشاه و سمنان برگزار خواهد شد و در اواخر دی ماه اولین رویداد اینوتکس پیچ برگزار می گردد و در نهایت از هر شهر 2 تیم انتخاب می شوند و به فینال رقابت ها در نمایشگاه اینوتکس 2022 که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد راه پیدا می نمایند. در فینال تیم هایی که از استان ها آمده اند باهم رقابت می نمایند و درنهایت 3 تیم منتخب انتخاب می شوند.

ایمان محمدعلی با اشاره به برگزاری رویداد اینتوکس بتل در کنار رویداد اینتوکس پیچ گفت: در این رویدادهای تیم هایی که در مرحله مقدماتی امتیاز بیشتری کسب نموده اند به رقابت دو به دو می پردازند و در نهایت یک برنده در این رویداد انتخاب می گردد.

رقابت اینوتکس پیچ با هدف معرفی و سرمایه گذاری روی ایده ها و استارتاپ های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می گردد؛ ازاین رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از سرمایه گذاران، وی سی ها، شتاب دهنده ها و افراد علاقه مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه گذاری روی ایده های منتخب دعوت به عمل می آورد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29742

به "رقابت و شناسایی بهترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه اینوتکس پیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت و شناسایی بهترین استارتاپ های استان ها در رویدادفناورانه اینوتکس پیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید