خبرنگاران ارتباط زنده تصویری بیمارستان شریعتی مشهد با حرم امام رضا(ع) برقرار شد

به گزارش شیوا مارکت، مشهد- خبرنگاران- ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر رضوی برای بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد برقرار شد.

خبرنگاران ارتباط زنده تصویری بیمارستان شریعتی مشهد با حرم امام رضا(ع) برقرار شد

سرپرست مسوول روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد روز آدینه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرنگاران گفت: این اقدام با هدف ایجاد روحیه و آرامش بیماران بستری مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در بیمارستان شریعتی همزمان با ایام ولادت حضرت جوادالائمه (ع) و میلاد امیرالمومنین علی (ع) اجرا شده است.

جواد باغستانی اضافه نمود: بیمارستان شریعتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نخستین مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی است.

وی افزود: هم اکنون 90 بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در این بیمارستان تحت معالجه قرار دارند.

سرپرست مسوول روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد تعداد کل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد را 640 نفر بیان کرد و اضافه نمود: کادر پزشکی این بیمارستان با کوشش قهرمانانه و شبانه روزی خود از هیچ کوششی برای درمان بیماران مشکوک به کرونا دریغ نخواهند کرد.

بیمارستان شریعتی مشهد با 160 تخت بستری یکی از بیمارستانهای اختصاصی درمان بیماران مشکوک به کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش 89 بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا به امروز هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته اند که 6 نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده اند.

هم اکنون پنج میلیون نفر از جمعیت 6.5 میلیونی استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه توسط سایر دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در این استان در گناباد، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16885

به "خبرنگاران ارتباط زنده تصویری بیمارستان شریعتی مشهد با حرم امام رضا(ع) برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتباط زنده تصویری بیمارستان شریعتی مشهد با حرم امام رضا(ع) برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید