خبرنگاران استاندار اصفهان: پیگیر تعطیلی مدارس هستیم

به گزارش شیوا مارکت، اصفهان - خبرنگاران - استاندار اصفهان گفت: پیشنهاد تعطیلی مدارس استان به صورت کتبی به تهران ارسال شد و پیگیری آن نیز انجام خواهد شد ولی تصمیم نهایی به عهده مرکز است.

خبرنگاران استاندار اصفهان: پیگیر تعطیلی مدارس هستیم

عباس رضایی شامگاه پنجشنبه در حاشیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه تعطیلی مدارس استان اصفهان در حیطه اختیارات استان نیست، گفت: یکی از مصوبات جلسه امروز ارائه پیشنهاد تعطیلی مدارس استان به ستاد ملی مبارزه با ویروس کروناست زیرا استمرار یا تعطیلی فعالیت های آموزشی در حیطه اختیارات ستاد ملی مبارزه با ویروس کروناست و به طور قطع نتایج نهایی تصمیمات این ستاد از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد ساختار مناسب و همگرایی دستگاه های استانی در جهت خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با هفت کمیته زیر مجموعه تشکیل شد.

وی ادامه داد: این ستاد متشکل از دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندهان سپاه استان، نیروی انتظامی، ارتش و دستگاه قضایی استان و همچنین مسوولان هفت کمیته، برنامه ریزی برای مقابله با این ویروس را در دستور کار دارند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: کمیته های اطلاع رسانی، اجتماعی، پشتیبانی، سلامت، حمل و نقل، جنگ روانی از جمله زیر مجموعه های این ستاد هستند که به صورت روزانه تشکیل جلسه داده و نتایج و گزارش های خود را در ستاد استانی مطرح خواهند کرد.

وی افزود: در جلسه امروز این هفت کمیته تشکیل، انتظارات بیان و دستورالعمل ها و سر خط فعالیت هر یک تشریح شد که هماهنگی بین این کمیته ها با ستاد استانی است.

رضایی با اشاره به احتمال انتشار این ویروس در برخی مراکز از جمله نماز جمعه، اضافه کرد: پیشنهاد تعطیلی نماز جمعه های استان در هفته جاری از دیگر مصوبات جلسه امروز بود و نظر کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه به شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان اصفهان ارائه خواهد شد و این شورا تصمیم مقتضی خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حضور کمتر در اجتماعات به طور قطع سلامت فرد را به همراه دارد و لذا توصیه می کنیم مردم از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: البته ترس از ویروس کرونا صد برابر بدتر از ویروس کروناست ولذا مردم بدانند حفظ آرامش سیستم ایمنی آنها را تقویت می کند.

وی شرح داد: توصیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به آحاد مردم رعایت مسائل بهداشت فردی، استفاده از مواد ضد عفونی کننده و شستشوی دست ها پس از حضور در محل کار است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16471

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: پیگیر تعطیلی مدارس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: پیگیر تعطیلی مدارس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید