خبرنگاران انتخابات مجلس دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی است

به گزارش شیوا مارکت، یاسوج- خبرنگاران- رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهمین دوره انتخابات دانش آموزی در این استان برای نخستین بار و به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

خبرنگاران انتخابات مجلس دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی است

سید نظام مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری الکترونیکی این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسؤولان سازمان دانش آموزی استان اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: نامزدهای این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد شامل دانش آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه دوم باید از چهار تا هشت مردادماه 1399 تبلیغات خود اعم از فیلم، عکس، برنامه ها و اهداف را در قالب فایل پی.دی.اف در سامانه سازمان دانش آموزی استان بارگذاری نمایند.

رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: صلاحیت نامزدهای این انتخابات در استان 9 مردادماه سال جاری آنالیز می گردد.

مرادی بیان کرد: نامزدهای تأیید صلاحیت شده این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد از 10 تا 12 مردادماه سال جاری تبلیغات خود را انجام می دهند.

وی ابراز داشت: مهلت تبلیغات این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد ساعت 24 روز 12 مردادماه سال جاری به خاتمه می رسد.

رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری این انتخابات در استان از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر 14 مردادماه سال جاری است.

مرادی گفت: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه سازمان دانش آموزی استان شده و رأی خود را اعلام می نمایند.

وی اضافه کرد: فرایند برگزاری این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد در تمامی مراحل به طور دقیق رصد و ارزیابی می گردد.

رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: بعضی از مهمترین مزایای برگزاری این انتخابات در استان به صورت الکترونیکی شامل سرعت در شمارش آرا، افزایش شفافیت، ایجاد فرصت برابر برای دانش آموزان استان به منظور رأی دادن و نظارت دقیق بر فرایند آن است.

مرادی بیان کرد: نتایج این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد 15 مردادماه سال جاری تعیین و اعلام خواهد شد.

وی ابراز داشت: 24 دانش آموز پسر و 27 دانش آموز دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم از 13 شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد نامزد این انتخابات هستند.

مرادی گفت: پس از رأی گیری 2 نفر شامل یک پسر و یک دختر به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد وارد مجلس دانش آموزی کشور می شوند.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1399 - 1398 افزون بر 161 هزار نفر بوده است.

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21785

به "خبرنگاران انتخابات مجلس دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات مجلس دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید