ادامه جنگ لفظی دنیرو ، ترامپ باید از فرماندار نیویورک یاد بگیرد

به گزارش شیوا مارکت، بازیگر سرشناس آمریکایی در ادامه جنگ لفظی خود با دانلد ترامپ گفت دوست دارد در فیلمی درباره کرونا نقش اندرو کومو، فرماندار نیویورک را بازی کند.

ادامه جنگ لفظی دنیرو ، ترامپ باید از فرماندار نیویورک یاد بگیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، رابرت دنیرو که در این سال ها از جدی ترین مخالفان ترامپ بوده، با حضور در برنامه تلویزیونی استفن کولبرت از عملکرد فرماندار کرونا در جریان شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: او همان کاری را می نماید که یک رئیس جمهوری باید بکند. من هوادار جو بایدن هستم و می خواهم همه چیز برای او خوب پیش برود اما دست کم ما یک فرد توانمند داریم. یک ذخیره بسیار شایسته که کاری عظیم انجام می دهد؛ کاری که هر رئیس جمهوری باید انجام دهد.

بازیگر نامدار سینمای دنیا طبق معمول ترامپ را احمق خطاب کرد و ادامه داد: البته که ما می توانستیم از این بیماری بسیار بهتر در امان بمانیم اگر آن احمق کار درست را انجام می داد و به همه هشدار گوش می کرد. هشدارها بسیار بسیار زیاد بود و همه ما داریم هزینه آن بی توجهی را می دهیم. اوضاع می توانست در بعضی زمینه ها بد باشد اما هرگز شبیه شرایط امروز نمی شد.

دنیرو 76 ساله بازی ترامپ را در دوران شیوع کرونا پیروز شدن در انتخابات و جمهوریخواهان را در کارهای رئیس جمهوری آمریکا شریک دانست. او گفت: آنها دور یک دیوانه جمع شده اند و کاری هم نمی نمایند. پشت ترامپ نیستند و به عنوان یک بازیگر می گویم این کار شبیه شکسپیر است. کسی جرات ندارد از این مرد پشتیبانی کند. برایشان ارزش ندارد روح خود را فدای شیطان نمایند.

بازیگر برنده اسکار و گلدن گلوب پیش از ورود ترامپ به کاخ سفید هم منتقد سرسخت و دشمن او بود. دنیرو با دادن لقب نژادپرست واقعی به ترامپ گفته بود: بی صبرانه منتظرم او را در زندان ببینم. نمی خواهم ترامپ بمیرد. فقط می خواهم به زندان بیفتد.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19786

به "ادامه جنگ لفظی دنیرو ، ترامپ باید از فرماندار نیویورک یاد بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنگ لفظی دنیرو ، ترامپ باید از فرماندار نیویورک یاد بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید