خبرنگاران تابلو آب و آتش در برج آزادی رونمایی شد

به گزارش شیوا مارکت، تهران-خبرنگاران-تابلو آب و آتش اثر استاد کیومرث قورچیان در آستانه اربعین حسینی در تالار آیینه برج آزادی رونمایی شد.

خبرنگاران تابلو آب و آتش در برج آزادی رونمایی شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از روابط عمومی برج آزادی، این اثر که نمادی از ماه قمر با طرحی زیبا از اسب و حضرت ابوالفضل(ع) است همزمان با ایام اربعین به صورت مجازی در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی رونمایی شد.

همچنین نمایشگاهی شامل 20 اثر از آثار نقاشی استاد قورچیان با تکنیک رنگ روغن، سبک آبستره و اکسپرسیون در ابعاد بزرگترین اثر 30/2 ×30/2 و کوچکترین 80 ×100 به صورت مجازی در این مجموعه افتتاح شد.

این نمایشگاه از 20 مهر در صورت لغو محدودیت های کرونایی به جز شنبه ها از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقه مندان است.

استاد قورچیان متولد 1331، فارغ التحصیل مقاطع فوق دیپلم از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است، وی در طول سال ها فعالیت و خلق آثار هنری پیروز به دریافت گواهینامه هنری درجه یک ـ معادل دکترا ـ در رشته نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. شرکت در بیش از 50 نمایشگاه انفرادی و 60 نمایشگاه گروهی از جمله نمایشگاه انفرادی در شهرک بین المللی پاریس ـ سیته، شرکت در رقابت های هنری و کسب جوایز و الواح تقدیری از جمله رتبه نخست بخش طراحی و نقاشی جشنواره باران از فعالیت های قورچیان است. وی از اعضای شهرک بین المللی هنرمندان پاریس و عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران است.

مجله زیبایی زندگی: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24184

به "خبرنگاران تابلو آب و آتش در برج آزادی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تابلو آب و آتش در برج آزادی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید