خبرنگاران تخفیف پاییزه و عضویت رایگان در کتابخانه ها هدیه ای به کتابخوان ها

به گزارش شیوا مارکت، شیراز- خبرنگاران- پاییزه کتاب و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر استان فارس دو طرحی است که بسیاری از دوستداران کتاب را در هفته ای که به نام خودشان است، خرسند می کند و مجال دسترسی به امکانات و مطالعه بیشتر را فراهم می سازد.

خبرنگاران تخفیف پاییزه و عضویت رایگان در کتابخانه ها هدیه ای به کتابخوان ها

به گزارش خبرنگاران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1394 برای هدفمندکردن یارانه نشر و تخصیص آن به مصرف کننده، طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند به خریداران تخفیف دهند و مبلغ تخفیف داده شده را یک ماه بعد از این وزارتخانه دریافت کنند.

بر این اساس در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از کتابفروشی ها، میزان یارانه خرید برای کتاب ها 20 درصد اعلام شده است و اجرای آن از 24 تا 30 آبان ماه 99 که با هفته کتاب مصادف خواهد بود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در همین زمینه گفت: 45 کتابفروشی در سراسر فارس تا 15 آبان 99 در این طرح نام نویسی کردند و از امروز ارائه تخفیف را تا سقف خرید 200 هزار تومان اعمال می کنند و سقف یارانه خرید برای هر خریدار نیز 40 هزار تومان است.

مهدی امیدبخش اظهار کرد: 7 کتابفروشی از شهرستان ها و 38 کتابفروشی نیز در شیراز به استقبال این طرح رفته اند که معادل 5درصد کل کتابفروشی های فارس است.

افزون بر این، بر اساس اعلام مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس کتابخانه های عمومی این استان نیز شنبه 24 آبانماه به صورت غیرحضوری و رایگان عضو می پذیرند.

روح الله منوچهری ابراز کرد: افرادی که قصد استفاده از عضویت رایگان دارند، می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی به آدرس samanpl.ir فرم درخواست ثبت نام را تکمیل کنند.

بیست وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 30 آبان ماه 1399 با شعار دانایی؛ مانایی برگزار می شود.

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25315

به "خبرنگاران تخفیف پاییزه و عضویت رایگان در کتابخانه ها هدیه ای به کتابخوان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخفیف پاییزه و عضویت رایگان در کتابخانه ها هدیه ای به کتابخوان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید