خبرنگاران سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون، مدرک مربیگری جهانی گرفت

به گزارش شیوا مارکت، شیراز-خبرنگاران-خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون، به عنوان نخستین بانوی ایرانی، مدرک مربیگری درجه Bجهانی را در این رشته کسب کرد.

خبرنگاران سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون، مدرک مربیگری جهانی گرفت

نایب رییس هیات هندبال استان فارس، یکشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این یک افتخار برای هندبال این استان است که سرمربی تیم شهید شاملی که از پیشکسوتان این رشته است توانسته به عنوان نخستین بانوی ایرانی، مدرک جهانی کسب کند.

مریم تهرانی ادامه داد: هندبال فارس در رده بانوان و آقایان، یکی از قطب های برتر این رشته در کشور است و هم اینک تیم شهید شاملی کازرون در هر 2 رده آقایان و بانوان در صدر جدول گروه خود در لیگ برتر هندبال واقع شده است.

وی اضافه نمود: عملکرد خوب هیات و همچنین حمایت رییس فدرزاسیون هندبال موجب شده که این استان در حال حاضر 2 تیم در لیگ برتر بانوان و یک تیم هم در لیگ برتر آقایان داشته باشد.

نایب رییس هیات هندبال فارس، ضمن قدردانی از خانواده شهید شاملی، بیان داشت: حمایت 2 تیم در لیگ برتر از سوی این خانواده کاری ارزشمند و قایل تقدیر است، ضمن اینکه تیم آقایان شهید شاملی به عنوان نماینده ایران قرار است در جام باشگاه های آسیا بازی کند.

تیم کربنات سدیم فیروزآباد، به همراه تیم بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون، تیم های استان فارس در لیگ برتر هستند.

همچنین در گروه دوم بانوان، تیم شهید شاملی کازرون پس از انجام 6 بازی با 12 امتیاز در صدر جدول رده بندی واقع شده است و با توجه به فاصله زیاد این تیم با تیم های دوم تا چهارم ، قهرمانی این تیم در این گروه در مرحله گروهی مسجل شده است.

در این گروه، تیم های تاسیسات دریایی تهران، ذوب آهن اصفهان و سنگ آهن بافق یزد هم برای کسب مقام دومی در مرحله گروهی با هم مسابقه می دهند.

شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بانوان کشور در فصل 99 با شرکت هشت تیم در 2 گروه برگزار می گردد و در خاتمه بازی های مرحله گروهی، 2 تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

همجنین تیم آقایان شهید شاملی کازرون در گروه یک لیگ با 16 امتیاز صدرنشین است.

دور برگشت لیگ برتر بانوان نیز از بیست و یکم دی ماه 99 به میزبانی تهران برگزار می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26985

به "خبرنگاران سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون، مدرک مربیگری جهانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون، مدرک مربیگری جهانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید