خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 71 نفر افزایش یافت

به گزارش شیوا مارکت، زاهدان-خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به 71 نفر افزایش یافته است.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 71 نفر افزایش یافت

دکتر محمد هاشمی شهری روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به ترتیب با 51 نفر به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و 15 نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه شمار مبتلایان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز همان پنج نفر قبلی است، گفت: تا به امروز هفت نفر براثر ابتلا به کرونا در سراسر سیستان و بلوچستان جان خودرا از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اساس آمار 2 روز گذشته 19 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا از بیمارستان های سیستان و بلوچستان مرخص شده اند.

وی بر رعایت بهداشت فردی و پرهیز افراد از حضور در اماکن شلوغ و ماندن در منزل تاکید نمود.

استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستانهای شمالی استان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای مرکزی زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران، تفتان و میرجاوه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای جنوبی شامل ایرانشهر، سرباز، راسک، دلگان، بمپور، فنوج، قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، کنارک و چابهار زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17341

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 71 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 71 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید