خبرنگاران مدیرکل راهداری یزد: تمامی جاده های استان باز است

به گزارش شیوا مارکت، یزد- خبرنگاران - مدیرکل راهداری ، حمل و نقل جاده ای یزد گفت: با وجود بارندگی مناسب در روزهای اخیر تمامی جاده های استان باز است و تردد به صورت روان ادامه دارد .

خبرنگاران مدیرکل راهداری یزد: تمامی جاده های استان باز است

علی علیخانی عصر آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: تا به امروز به سبب حضور به موقع راهداران در تمامی جاده ها و هماهنگی ایجاد شده بین عوامل پیش از آغاز بارش ها، مشکل خاصی در هیچ یک از محورها گزارش نشده است.

وی ادامه داد: به منظور مدیریت جاده ها 320 نفر از نیروهای راهداری و 281 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری متناسب با شرایط جوی هر شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

این مسوول اظهار کرد: به دنبال بارش های اخیر، نیروهای راهداری به صورت 24 ساعته در جاده های استان مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند و وظایف خود را با همکاری سایر دستگاه ها انجام می دهند.

علیخانی توضیح داد: به منظور حفظ سلامت و امنیت مردم و احتیاج به بازسازی و بازسازی بعضی جاده ها ، 2 محور روستایی هامانه از بخش خرانق و نصرآباد تفت با هماهنگی فرمانداران، معاونت عمرانی و مدیریت بحران و با حضور راهداران و همکاری پلیس به صورت موقت بسته و پس از فروکش سیل بازگشایی شد.

همچنین کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد امروز به خبرنگاران گفت: سامانه بارشی که از 2 روز گدشته وارد استان شد تا سه شنبه هفته آینده به خصوص در ارتفاعات فعال است و شاهد تداوم بارندگی هستیم.

سید عباس میرحسینی اضافه نمود: بارش های 24 ساعت گذشته موجب جاری شدن سیل در بعضی نقاط استان خصوصا در بیشتر رودخانه های فصلی شد.

وی ادامه داد: از اواسط وقت یکشنبه هفته آینده شاهد کاهش مجدد دما در استان هستیم و مجددا از اواسط وقت دوشنبه در مناطق شرقی استان بارندگی آغاز می گردد.

هم اکنون 17 راهدارخانه ها و اداره شهرستانی همراه با 281 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و 350 نیرو در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18532

به "خبرنگاران مدیرکل راهداری یزد: تمامی جاده های استان باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل راهداری یزد: تمامی جاده های استان باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید