خبرنگاران هواپیمای روسی با تجهیزات پزشکی راهی آمریکا شد

به گزارش شیوا مارکت، مسکو - خبرنگاران - وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که یک هواپیمای نظامی این کشور حامل تجهیزات پزشکی برای کمک به مقابله با بیماری کرونا به آمریکا ارسال شده است.

خبرنگاران هواپیمای روسی با تجهیزات پزشکی راهی آمریکا شد

دریافت 3 MB

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، پیشتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفته بود که روسیه یک هواپیما حامل تجهیزات پزشکی به آمریکا فرستاده است اما ساعاتی پس از اظهارات او، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در سر دیگر دنیا به خبرنگاران گفت ما تازه در حال هماهنگ کردن امور برای پرواز هواپیمای ویژه کمک های پزشکی روسیه به آمریکا هستیم و هنوز این اتفاق رخ نداده است.

پسکوف اضافه نمود: برخی از مسائل مانع حل سریع مسائل فنی در اعزام هواپیما شده بود.

اعزام این هواپیما در حالی صورت می گیرد که دوشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه زنگ زد و پس از وی وزیران خارجه دو کشور گفت وگو کردند.

ترامپ پس از آن گفت وگوی تلفنی گفت که روسیه به امریکا برای مقابله با کرونا کمک می کند.

دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا با ارائه آماری اعلام کرده که شمار تلفات کرونا در آمریکا به 4هزار و 76 نفر رسیده که بیش از دو برابر آمار تلفات در روز شنبه است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، بر اساس این آمار بیش از 40 درصد تلفات کرونا در آمریکا در ایالت نیویورک بوده اند. تا کنون بیش از یک هزار و 700 نفر در نیویورک بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که اهل نیویورک است نسبت به شرایط بسیار سخت در دو هفته آینده هشدار داده است.

بیمارستانهای صحرایی اضطراری در پارک مرکزی شهر نیویورک راه اندازی شده و این پایتخت مالی آمریکا در تلاش برای افزایش ظرفیت بیمارستانی پیش از به اوج رسیدن بیماری کرونا است.

آمار دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد که تا اوایل روز چهارشنبه بیش از 189 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و بیش از 4 هزار نفر جان باخته اند که بیشتر از تلفات اعلام شده 3 هزار و 310 نفری در کشور چین است.

مجله واحدی: مجله واحدی: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18082

به "خبرنگاران هواپیمای روسی با تجهیزات پزشکی راهی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمای روسی با تجهیزات پزشکی راهی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید