خبرنگاران کمبود کالا در بازار شب عید مازندران وجود ندارد

به گزارش شیوا مارکت، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران با اظهار این که اجناس و کالاهای اساسی به اندازه کافی در سطح استان موجود است و در این ارتباط جای هیچ گونه نگرانی نیست ، گفت : تا به امروز هیچ گزارشی از کمبود کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم در بازار مازندران دریافت نشده است.

خبرنگاران کمبود کالا در بازار شب عید مازندران وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران ، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح عظیمترین هایپر مارکت شمال کشور با موضوع شرکت آرین سینا در ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بر لزوم بازررسی مستمر بر قیمت کالاهای اساسی در استان تاکید نمود و اضافه کرد : با همکاری مردم و بازرسان بازار شب عید بیش از پیش تحت نظارت قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که با سوء استفاده کنندگان محصولات اساسی بدون هیچ تعارفی بشدت برخورد می گردد ، بیان داشت : طرح نظارتی نوروز 1400 با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات اجرا می گردد.

حسین زادگان با ذکر این نکته که واحدهای تولیدی مستقر در مازندران اولویت توزیع محصولات تولیدیشان را برای مصرف کنندگان استان با قیمت مناسب تر قرار داده اند، گفت : توزیع پرتقال و سیب به عنوان میوه های مهم در بازار شب عید نیز به اندازه کافی در استان وجود دارد که توزیع آن از بیست و پنجم اسفند شروع می گردد.

وی نظارت و بازرسی بر فروش محصولات غذایی در فروشگاه های عظیم و زنجیره ای را آسان تر دانست و گفت: هر چه فروشگاه های عظیم محصولات غذایی بیشتر گردد ، علاوه بر ایجاد اشتغال قیمت ها نیز به مراتب به صرفه تر برای مردم است.

استاندار مازندران با بیان این که مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بی تفاوت نشوند و این بیماری همچنان خطر جدی برای استان است، توضیح داد: به هیچ عنوان نباید در این خصوص عادی انگاری گردد.

فروشگاه هایپر مارکت آرین سینا ساری با مساحت هفت هزار متر مربع و اشتغالزایی 88 نفر با سرمایه گذاری بیش از 100میلیارد تومان در فاز اول به بهره برداری رسید.

طبق برنامه با تکمیل این پروژه در فاز دوم اشتغالزایی آن به 440 نفر افزایش می باید .

مجله باهام: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28872

به "خبرنگاران کمبود کالا در بازار شب عید مازندران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود کالا در بازار شب عید مازندران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید