خبرنگاران کمک نیکوکاران به ساخت بقعه متبرکه و دستگیری سارق در آستارا

به گزارش شیوا مارکت، آستارا - خبرنگاران - نیکوکاران آستارا 340 میلیون ریال برای ساخت بقعه امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان هزینه کردند و سارق قاب های عکس آرامستان این مکان متبرکه دستگیر شد.

خبرنگاران کمک نیکوکاران به ساخت بقعه متبرکه و دستگیری سارق در آستارا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: با 340 میلیون ریال کمک خیران، 100 تن سیمان از کارخانه سیمان اردبیل خریداری و برای ساخت بقعه در اختیار پیمانکار استفاده شود.

جمشید مهدوی اضافه نمود: مساحت صحن حرم حدود چهار هزار متر مربع است و عملیات ساخت حرم در قالب طرح جامع مصوب معاونت بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با نظارت مهندسین فنی گیلان از سال 88 آغاز شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دستگیری سارق آرامستان حرم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا گفت: روز گذشته با هوشکمک خادمان بقعه امامزادگان و هماهنگی نیروی انتظامی بخش لوندویل، سارقی در حین سرقت قاب های آلومینیومی عکس قبور، کابل های برق و تاسیسات روشنایی آرامستان بقعه دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.

مهدوی اضافه نمود: در شب های گذشته 32 متر کابل برق و تعدادی از وسایل بنای بقعه متبرکه سرقت شده بود و پلیس در حال شناسایی سارق و کشف محل وسایل مسروقه است.

بقعه امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) در هفت کیلومتری جاده آستارا به تالش، مورد توجه عاشقان اهل بیت (ع) است و آرامستانی در محوطه آن ایجاد شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

سافاری رو: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28452

به "خبرنگاران کمک نیکوکاران به ساخت بقعه متبرکه و دستگیری سارق در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمک نیکوکاران به ساخت بقعه متبرکه و دستگیری سارق در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید