خبرنگاران گزارشی از ابتلای شهروندان قرچکی به کرونا وجود ندارد

به گزارش شیوا مارکت، تهران- خبرنگاران- فرماندار قرچک گفت: با وجود شایعات مربوط به مثبت بودن ابتلای برخی از شهروندان به ویروس کرونا، تا به امروز گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش ابتلای شهروندان قرچکی به این بیماری وجود ندارد.

خبرنگاران گزارشی از ابتلای شهروندان قرچکی به کرونا وجود ندارد

بهمن خطیبی روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اولویت بیماری کرونا گفت: بیماری کرونا، واقعیتی است که مواجهه با آن به آمادگی همه جانبه، اقدامات پیشگیرانه و رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم و مسئولان نیاز دارد.

وی اضافه نمود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مشارکت مردم الزام آور است و گرنه، اقدامات پیشگیرانه اجرا شده از سوی مسئولان، به تنهایی کافی نیست.

فرماندار قرچک شرح داد: اگر مردم از تردد غیر ضروری خودداری کرده و در مکان های عمومی که به دلیل ازدحام، امکان انتشار ویروس کرونا وجود دارد حاضر نشوند، از شیوع این ویروس و ابتلای افراد به آن پیشگیری می شود.

وی با بیان اینکه رعایت نکات و توصیه های بهداشتی تنها راه مقابله با این بیماری است تأکید کرد: تمامی تصمیماتی که در شهرستان بر اساس مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا اتخاذ می شود لازم الاجرا است و با افرادی که سلامتی مردم را نادیده می گیرند برخورد جدی خواهد شد.

خطیبی همچنین از تعطیلی قلیان سراها، تالارهای پذیرایی، اماکن ورزشی دولتی و خصوصی و بازارهای روز قرچک با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش قرچک گفت: با وجود آن که مدارس شهرستان قرچک تعطیل است ولی تمامی این اماکن زیر نظر شبکه بهداشت و درمان ضدعفونی شده اند و این امر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

دانش آموزان قرچکی به صورت مجازی آموزش می بینند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز از ارائه مجازی مطالب آموزشی به دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس خبر داد.

غلامرضا بختیاری گفت: تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، نگرانی هایی را در دانش آموزان و خانواده ها به خاطر عقب ماندگی از دروس به وجود آورده که برای رفع این نگرانی، آموزش و پرورش قرچک برنامه های جامعی را طراحی کرده و اجرا می کند.

وی اضافه نمود: با هماهنگی های به عمل آمده با مدیران مدارس، گروه های آموزشی و آموزگاران و دبیران، محتوای آموزشی به صورت فیلم و تدریس مطالب و کلیپ های آموزشی تهیه و با استفاده از پیام رسان های داخلی در اختیار دانش آموزان و اولیاء آنان قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از مدیران مدارس خواست تا برنامه های آموزشی را با استفاده از پیام رسان های داخلی در اختیار داناش آموزان قرار داده و خانواده ها را نسبت به استفاده از این پیام رسان ها ترغیب کنند.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16593

به "خبرنگاران گزارشی از ابتلای شهروندان قرچکی به کرونا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گزارشی از ابتلای شهروندان قرچکی به کرونا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید