خبرنگاران یک بیمار کرونایی 153 نفر را در کره جنوبی مبتلا کرد

به گزارش شیوا مارکت، پکن-خبرنگاران- شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی به دنبال شیوع خوشه ای بیماری در منطقه ایتایه وون در پایتخت این کشور که توسط یک نفر مبتلا شده اند به 153 نفر رسید.

خبرنگاران یک بیمار کرونایی 153 نفر را در کره جنوبی مبتلا کرد

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز شنبه نوشت این کشور به رغم اینکه پیروز به مهار بیماری در روزهای اخیر شده بود، بار دیگر در مرحله ای بسیار حساس قرار گرفته است.

یک بیمار کرونایی که هفته قبل به چند مرکز تفریحی و باشگاه شبانه در پایتخت رفته بود باعث شیوع خوشه ای شده و شمار افرادی که به ویروس مبتلا شده اند به 153 نفر رسیده است.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری کره جنوبی اعلام نموده که بیشتر افرادی که به بیماری مبتلا شده اند بین 19 تا 29 سال دارند و مشخصا کسانی هستند که در این مراکز تفریحی رفت و آمد می نموده اند.

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی اکنون به 11 هزار و 18 نفر رسیده و تدابیر محدود کننده و بازرسی های بیشتری در منطقه تفریحی پایتخت در نظر گرفته شده است.

این مرکز اضافه نمود که دستکم 5 هزار و 500 نفر در این مراکز بوده اند که از میان آنها 4 هزار و 300 نفر مورد آزمایش کرونا قرار گرفته اند و مسوولان به دنبال کسان دیگری هستند که هنوز آزمایش نداده اند.

کره جنوبی اعلام نموده است که با وجود افزایش شمار مبتلایان، مدارس بتدریج از روز چهارشنبه در کره جنوبی بازگشایی می گردد و دانش آموزان می توانند در کلاس ها حضور فیزیکی داشته باشند.

یک زن 104 ساله از استان گیونگ سانگ در جنوب شرق کره جنوبی روز آدینه این هفته پس از 67 روز درمان پیروز به شکست کرونا شد و از بیمارستان مرخص شده است.

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20068

به "خبرنگاران یک بیمار کرونایی 153 نفر را در کره جنوبی مبتلا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک بیمار کرونایی 153 نفر را در کره جنوبی مبتلا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید