خطر خروج از لیست پیش روی مصدومان پرسپولیس، غربالگری هافبک ها

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تغییر برخی قوانین جاری مربوط به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان 2020 آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا سبب شد تا باشگاه های ایرانی حاضر در این مسابقات تغییراتی را در تصمیمات خود ایجاد کنند.

خطر خروج از لیست پیش روی مصدومان پرسپولیس، غربالگری هافبک ها

تیم های حاضر در گروه های A تا D که از 24 شهریورماه در کشور قطر بصورت متمرکز برگزار می شود می توانند بازیکنان جدید خود را در این دور از بازی ها به لیست اضافه کنند. از این رو تیم فوتبال پرسپولیس نیز قرار است با بازیکنان جدید خود در این مسابقات به میدان برود. این باشگاه برای اینکه بتواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد بایستی چند نفر را در لیست مازاد بگنجاند.

از قرار معلوم یحیی گل محمدی تصمیم اولیه خود را برای قراردادن چند بازیکن در لیست خروجی این تیم گرفته است. مصدومیت طولانی مدت چند بازیکن این تیم باعث شده تا آنها در معرض خروج از لیست فصل آینده پرسپولیس قرار بگیرند. همچنین احتمال حضور دو بازیکن خط میانی این تیم در لیست خروج سرخپوشان که مشکل آسیب دیدگی هم ندارند وجود دارد.

لیستی که شامل حداقل چهار بازیکن خواهد بود و احتمال می رود تعداد آنها با توجه به شرایط این تیم در هفته های آینده افزایش پیدا کند.

مجله کوروش بزرگ: وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23525

به "خطر خروج از لیست پیش روی مصدومان پرسپولیس، غربالگری هافبک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر خروج از لیست پیش روی مصدومان پرسپولیس، غربالگری هافبک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید