خوزستان، علیرضا مرزبان: فوتبال باکلاسی بازی کردیم، باید آرامش مان را حفظ کنیم

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: برابر سپاهان فوتبال باکلاسی بازی کردیم.

خوزستان، علیرضا مرزبان: فوتبال باکلاسی بازی کردیم، باید آرامش مان را حفظ کنیم

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان, علیرضا مرزبان در نشست خبری بعد از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر که با شکست دو بر صفر تیمش همراه بود, گفت: خیلی خوشحالم که تا لحظه آخر طرفداران تیم را تشویق کردند. خیلی فوتبال باکلاسی بازی کردیم و شانس های خوبی برای زدن گل داشتیم.

وی ادامه داد: در این بازی شانس بالایی برای برد داشتیم و گل هایی که خوردیم روی اتفاقات رقم خورد. روی ضربات ایستگاهی به خوبی کار نموده بودیم، چرا که در بازی مقابل فولاد هم روی این ضربات گل خورده بودیم. خیلی متاسفم که بازی را بدون امتیاز از دست دادیم، چون لیاقت بازیکنانمان بسیار بیشتر بود و این دردآور هست که بدون امتیاز از زمین خارج شدیم.

مرزبان عنوان نمود: یکی از مسائل این است که باید کار کنیم تا چگونگی شرایط گل زدن را ایجاد کنیم، ما باید روی این عنصر به خوبی کار کنیم. مواقعی هست که بدشانسی هم همراه مان هست و باعث می گردد که به گل نرسیم. مورد دیگر این است که شرایط روحی تیم تا حدی تغییر نموده است و از لحاظ فوتبالی هم تیم خوب کار می نماید. باید اعتماد به نفس بیشتری به تیم تزریق گردد. ما نفت مسجد سلیمان و سپاهان را از لحاظ کیفیت فوتبال با یکدیگر قیاس می کنیم اما باید به نفراتی که دو تیم روی نیمکت دارد نیز توجه کنیم. هرچند من به تیمم افتخار می کنم ولی بحث اصلی ما در این بازی این بود که بتوانیم به دروازه حریف نزدیک شویم و به خوبی نیز این کار را انجام دادیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه قلعه نویی بعد از بازی به من گفت هیچ تیمی اینقدر خوب کار نمی نماید، اضافه نمود: روی شانس های گلزنی داریم کار می کنیم که البته باید به نتیجه برسد. با شناختی که از بازیکنانم دارم این مسائل رفع خواهد شد، ما در این بازی فوق العاده با کلاس و خوب کار کردیم. شب و روز در حال کار کردن هستیم تا به فرم ایده آل برسیم. در این مدت کوتاهی که در مسجد سلیمان حضور دارم سعی کردم روی رفع کردن نقاط ضعف تیم کار کنم. امیدواریم کسانی تیم را بررسی و اعلام نمایند که بازی چند درصد در اختیار ما بوده و چند درصد در اختیار سپاهان. روی این مسائل بسیار خوب کار نموده بودیم، البته تیم به چند نیروی جدید هم احتیاج دارد چون ما روی نیمکت به نفرات با کیفیت تری احتیاج داریم.

مرزبان توضیح داد: چیزی که مهم است این است که مردم این تیم را دوست دارند و متوجه می شوند که تیم چه زمانی خوب فوتبال بازی می نماید؛ باید به این نکته اشاره کنم رقابت های ما در لیگ با باشگاه های دیگری مثل نساجی یا صنعت نفت است، که باید مقابل آنها به پیروزی برسیم. پرونده بازی های قبلی بسته گردیده است و ما باید صد در صد آرامش مان را حفظ کنیم و روی بازی هایی که می توانیم پیروز شویم تمرکز کنیم. اگر احساس خوبی به مردم مسجد سلیمان نداشتم هیچ وقت به اینجا نمی آمدم. من بهانه جویی نمی کنم با اعتقاد قلبی که به مردم مسجد سلیمان دارم باید با شرافت کار کنم. اجازه نخواهم داد در کنار تیمم حواشی ایجاد گردد، من برای مردم به اینجا آمده ام و تیمم باید خوب کار کند.

وی عنوان نمود: باید بگویم که حتی بهترین بازیکنان ما نیز هنوز پول نگرفته اند. همه باید یاری نمایند تا تیم به حاشیه نرود و طوری برخورد ننمایند که از همین الان آیه یاس خوانده گردد. با شناختی که از هیئت مدیره دارم آنها با تمام وجود کار می نمایند و شب روز با هم در حال تماس هستیم تا مسائل تیم حل گردد. افراد هیئت مدیره آدم های با شرفی هستند. من در ایران در 10 تیم حضور داشتم و تشخیص می دهم که کدام هیئت مدیره قلبش برای تیم می زند. هدف من این است که این تیم از حواشی دور بماند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1037

به "خوزستان، علیرضا مرزبان: فوتبال باکلاسی بازی کردیم، باید آرامش مان را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، علیرضا مرزبان: فوتبال باکلاسی بازی کردیم، باید آرامش مان را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید